SnowDOG_ Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Faens jævla idiot!! Ikke trykk på linken folkens den inneholder popups med virus/trojaner. Sånn derre "you are an idiot" type men denne gangen tok den og kræsjet hele maskinen. Fikk viruset på maskinen siden maskinen og antivirus klikket. Eg krever herved at brukeren blir bannet for livet eller noe!! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 IKKE GÅ INN PÅ LINKEN Trykka på linken men fikk lukket den før noe skjedde! har hvert inne på slike dårlige sider før! Helt enig med SnowDOG_!FÅ HELLSTORM BANNET FOR LIVET!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Verste er at eg ikke får slettet den dritt trojanen. Den nekter. Liksom skrive beskyttet. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Flaks jeg fikk lukket siden før noe "virus" fikk kommet inn min maskin! Du skulle hatt bank du Hellstorm! Sikkert en fjortiss som ikke har annet å gjøre enn å spre slike idiotiske linker rundt forbi! Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hellstorm er herved utestengt i en uke. Slikt tull skal vi IKKE ha på dette forumet! Det er bare til skade for andre. Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg