CorporalClegg Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 AMD er også lett å klokke. AM3 og 1366 er akkurat like fremtidsrettet, men skal du ha en fremtidsrettet maskin bør du lese her først. Lenke til kommentar
Kaffesau Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) AMD er også lett å klokke. AM3 og 1366 er akkurat like fremtidsrettet, men skal du ha en fremtidsrettet maskin bør du lese her først. har faktisk lest den allerede =) Problemet er ikke at begge er lette å klokke, bare at jeg ikke har gjort det før x) EDIT: Har nå bestemt meg for å velge oppsettet med i7, ettersom jeg mest sannsynlig kommer til å klokke den litt opp. Endelig oppsett er nå https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=99072 Herlig om noen kan sjekke at alt blir kompatibelt med hverandre, og om HK eventuelt støtter CF x) Mvh Kaffesau Endret 6. juni 2009 av Kaffesau Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Tror ikke du finner så mange x58 som ikke støtter crossfire Oppsettet ser flott ut liker pcie portene på P6T SE, men ender du opp med å ville prøve Tri-Crossfire så skal du være klar over at den nederste porten vil bli veldig nært PSU. Men det burde ikje være noe problem egentlig, ikje hvis du bare skal bruke 1-2 skjermkort. Eneste du må tenke på nå er at SSD'en blir OS disk så du må ikke installere hytt og pine på "C:" Endret 7. juni 2009 av Crazymech Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå