Gloryhoundz Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Hei Hei da er tiden kommet for å kjøpe en NGC ( National Geographic Channel ) Bag / veske. Har etter mange søk på google, osv osv ikke funnet noen ordentlig review av disse bagene. jeg har sett på følgende bager / vesker : BAG 1 http://www.adorama.com/NGSBM.html?searchin...onal+geographic ( tror denne kansje kan bli litt liten ? ) BAG 2 http://www.adorama.com/NGSBM17.html?search...onal+geographic ( kansje denne blir for stor ? ) Jeg ser også at NGC har kommet med noen sånne sorte bager eller vesker, som også kunne vært i interresse. noen som har noen mening om de?? Utstyret bagen MÅ holde er : 40D , 70-200mm F/2.8 , 17-85 , TC , minnekort, helst en pc, monopod , 430EX , Noen som har noen monopoder å anbefale også ? Noen som vet hvilken bag som ikke blir for liten å ikke for stor til dette her ? baggen / vesken kommer ikke til å bli brukt på så mye lange turer, bare reise, etc / byturer mvh Snorre AkA Gloryhoundz Endret 2. juni 2009 av Gloryhoundz Lenke til kommentar
arela Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg kjøpte den aller minste (mindre enn BAG 1), og den er akkurat til et kamera med et ikke for stort zoomobjektiv på. - Altså nesten ubrukbar! Skal du bære PC, ville jeg valgt sekk. Lenke til kommentar
Tungsten Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Ta en kikk her, på Cambags.com, som du ser er det en Canon kar som benytter denne med en Canon sin 70-200 f 2.8 + mere, så NG2475 burde hjelpe deg et stykke på vei. En kjenning har også samme bag, og etter å ha tafset på den ser jeg ingen innlysende innfesting for monopod dog. Japan Foto har den for 999 Endret 4. juni 2009 av Himmit Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Den godeste NG2345 baggen min er akkuratt stor nok til f.eks 1D serie kamerahus (evt D1-2-3 eller semipro hus med grep) og 70-200 F/4 påmontert. Ville ikke hatt større skulderbag, skal jeg ha med mer så har jeg sekken min. link Endret 4. juni 2009 av _DSC1233.jpg Lenke til kommentar
Gloryhoundz Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 takk takk, hjalp mye det her blir nok en slik en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå