lisalisa Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hva kan man gi i i gave til en person som er interessert i meterologi, astronomi og idrett? Skal ikke være over 700kr + at personen har jo nesten alt også.. Jeg er blank! Hjelp meg Lenke til kommentar
Roudi Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Suporter utstyr.. Det får en spotsglad aldri nok av. Mp3 spiller? greit å ha når man er ute med sykkelen. Ellers kanskje en globus? er ikke veldig kreativ selv kjenner jeg så tidlig på dagen ^^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Er han gutt, så tviler jeg på at han hadde blitt misfornøyd med 700kr i cash isteden. Det er selvfølgelig ikke en følelsesladd gave, men det er iallefall bedre enn å få en ting man kanskje har før. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kanskje en skikkelig praktbok med bilder fra astronomien? Det finnes sikkert en med stooore bilder. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Plakat med Knut Jørgen Røed Ødegaard. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 En sånn stjernekikkert finner man kanskje for 700,-. Hvis han/hun er interessert i astronomi vil han/hun garantert ha en sånn. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kjøp en billig sykkel med fastmontert stjernekikkert og barometer! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kanskje han går i taket hvis gaven inneholder bl.a. en meteoritt? Lenke til kommentar
lisalisa Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 hehe.. takk for gode forslag Skal se hva jeg får til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå