Inc Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 En trestamme svaier utfor en skråning. Ble det litt for grønt nå mon tro? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 beklager, men dette ble ikke så veldig spennende må jeg si!! Det er et tre and thats it, føler jeg i hvert fall!! Lenke til kommentar
x3no Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Oi da dan!! Det var sterke meninger!!! Legger til enda flere !! bare for markere meningen min!!! -- Jeg syns det var et fint bilde, men det stopper der. Jeg tror det hadde vært kulere hvis du hadde brukt vidvinkel så treet hadde fått enda mere svai. Nå er det bare et fint bilde som du egentlig ikke kan bruke til noe. Veldig fine farger da.. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Bildet har en morsom og effektiv dybde, men thats it. Lenke til kommentar
TaraldR Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Barken på bjørka tegner seg veldig fint. Treet krysser også bildet diagonalt på en fin måte. På den annen side synes det ikke så godt hvor skrått det står i forhold til nabo-stammene. Kanskje hadde det blitt bedre med litt mer avstand fra motivet, og jobbet enda mer med diagonalen. Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kult bilde, men ikke så spesielt bra. Jeg syns du burde hatt større blenderåpning, så bakgrunnen ble mindre skarp. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Tusen takk for tilbakemeldinger folkens Lenke til kommentar
BorN Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Jeg liker buen som stammen på treet lager, og fargene (sterke, klare farger), men det er mange elementer i bakgrunnen som forstyrrer. Har du brukt Photoshop til å øke fargemetningen mye? Endret 3. juni 2009 av BorN Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg liker buen som stammen på treet lager, og fargene (sterke, klare farger), men det er mange elementer i bakgrunnen som forstyrrer. Har du brukt Photoshop til å øke fargemetningen mye? En del ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå