jokohoma Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Heisann! Har en RH9 server kjørende... Når den booter opp går den rett inn i X. Dvs jeg får opp et grafisk innloggongsvindu. Da dette kun er en server tenkte jeg at jeg kunne spare litt resurser ved at X ikke ble startet opp... Noen som vet hva som skal til? mvh -joko- Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 rediger /etc/inittab med din favoritt-editor (les: joe) # Default runlevel. The runlevels used by Mandrake Linux are: # 0 - halt (Do NOT set initdefault to this) # 1 - Single user mode # 2 - Multiuser, without NFS (The same as 3, if you do not have networking) # 3 - Full multiuser mode # 4 - unused # 5 - X11 # 6 - reboot (Do NOT set initdefault to this) # id:3:initdefault: #<= denne står på 5 Lenke til kommentar
jokohoma Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Takker! Skal sjekke ut dette når jeg kommer hjem. -joko- Lenke til kommentar
jokohoma Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Dette fungerte utmerket... Tusen takk! -joko- Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Koselig om du tar deg en tur innom meg og legger igjen noen ord i boken min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå