Mariofrans Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 heisann! Må bare se om jeg har skjønnt dette riktig. 1. MÅ jeg ha en harddisk som er formatert i fat32 for å ta backup? 2. MÅ jeg formatere harddisken på pcen eller kan ps3 gjøre det for meg? MÅ skjønne dette... Savene mine er viktige Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 1. ja 2. på pcen ps: om du bare skal ha backup av saves sparer du deg jo for mye bry ved å bare bruke en minnepenn. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 1. ja 2. på pcen ps: om du bare skal ha backup av saves sparer du deg jo for mye bry ved å bare bruke en minnepenn. Ja, men jeg må vel formatere minnepennen også? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) nå er den jo mest sannsynligvis allerede formatert da.. men joda det må jo kanskje gjøres.. husker ikke hva jeg måtte Endret 3. juni 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Blr Online lvler på Call of duty 4 lagret på playstation network eller på spillprofilen? Finner jeg lvlene i savene som jeg overfører til minnepenn/harddisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå