Itw Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Heisann Jeg sliter litt med og få conky til og funke rett på servern min. Får conky til og starte når jeg skriver conky i terminalen men kommer opp som ekstra vindu og ikke slik som jeg ser skjermbilder av at andre har det. Har fått config fila inn i home mappa, men uansett hva jeg henter ned av config filer på nett får jeg bare feilmeldinger når jeg prøver og starte den med og skrive conkey i terminal vinduet... Dette skal stå på servern min så trenger bare temperatur og nettverk... Noen som vet av en så simpel conkey fil? Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvis du kjører GNOME må du ha dette i filen: own_window yes own_window_transparent yes own_window_type override Lenke til kommentar
Itw Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Har fått det opp nå med en enkel fil... Men ser ikke så fint ut som på andre skjermer... Men anyway tror det funker nå får bare leke mere med fila og fjerne det jeg ikke skal ha.. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå