yinyou Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Jeg har installert lightbox og alt i wordpressbloggen min, og alt fungerer fint i alle andre templates, med unntak av i det jeg bruker. Noen som vet hva som hindrer lightbox i å funke? Endret 3. juni 2009 av yinyou Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lenke til bloggen, aller helst en side eller et innlegg hvor problemet vises? Lenke til kommentar
yinyou Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Robertledang.com Bare prøv å trykk på noen av bildene jeg har lagt ut. Til tross for at bildene inneholder rel="lightbox[album]", åpnes bare orginalfila. Endret 3. juni 2009 av yinyou Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Sjekk siden i Firefox med Firebug, med 'Console' og 'Script' aktivert — da vil du finne en javascript-feil i prototype.js, og en i lightbox.js. Disse feilene kan godt mulig komme fra andre script — har du andre script anbefaler jeg at du deaktiverer disse og legger til ett og ett for å se om problemet egentlig ligger i ett av disse. Lenke til kommentar
yinyou Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Det viste seg å være et kjent problem for brukere av dette templatet, simpleX. Men jeg fant en artikkel her, som forklarte hvordan man løste det. Men takk uansett! Endret 3. juni 2009 av yinyou Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ja, problemet var vel det jeg sa det var, konflikterende javascript. Bra det løste seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå