LaviX Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Hei Jeg har akkurat instalert Turok på pcn min, jeg startet det opp men alt jeg fikk var en svart skjerm og lyd. Jeg søkte rundt på internett å fant ut at det var flere som hadde samme problem- enten måtte oppløsningen på pcn endres ellers var hardwaren for gammel. Jeg endret oppløsningen til alle mulige ting og prøvde å starte spillet i 256 farger uten hell. Noen som hvet hvordan jeg fikser dette? Hardwaren jeg har: Skjermkort: ATI Radeon HD 4850 RAM: Crucial DDR2 PC5300 4GB KIT CL5 CPU: AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor Dette skal møte systemkravene fult ut. Jeg kjørte også testen på canyourunit der fikk jeg gokjent på alt. Noen som hvet hva jeg må gjøre? Takk på forhånd for alle svar Endret 2. juni 2009 av LaviX Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Prøvd å høyreklikke og velge Kjør som administrator? Har du oppdatert driverne til lydkortet og skjermkortet? Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Opptaderte drivere uten hell, men å kjøre som administrator fikk jeg ikke til, jeg høyreklikker og velger kjør som.. der er det bare en bruker som kan starte programmet, er det noe spesielt man må gjøre for at det skal kjøres som admin Endret 3. juni 2009 av LaviX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå