spetwols Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det kommer enda en Terminator film. James Cameron tilbake. Og er det noen som trur at kansje Arnold kommer tilbake i den filmen ? Det staar ingen ting om naar film inspilingen starter eller noe. og Arnold gaar av politiken i 2011 og han har planer om og vende tilbake til filmen. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 http://www.imdb.com/title/tt1340138/ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Terminator 4 kommer kanskje. Det makkverket jeg nettopp så på kino er det ingen grunn til å inkludere i noen kanon. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Terminator 4 kommer kanskje. Det makkverket jeg nettopp så på kino er det ingen grunn til å inkludere i noen kanon. Hehe, McG har pølsefingrene sine på Terminator 5 også. Gled deg! :!: Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Da ser jeg mye heller en Terminator 2 - The Game - The Movie, basert på Gameboy-spillet og regissert av Uwe Boll. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Var terminator slavation daarlig ? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Åja. Se den kanskje hjemme når den tid kommer, for du får lyst til å tøyse høylytt. Men ikke kast bort penger på å se dette på kino. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Åja. Se den kanskje hjemme når den tid kommer, for du får lyst til å tøyse høylytt. Men ikke kast bort penger på å se dette på kino. ok da vet jeg det. men jeg kommer likevel til og dra paa kino er ikke ofte jeg er paa kino i aaret. maks 2-3 ganger. og denne har jeg planlagt og se paa kino. Men det ser da virkelig ut som amerikanerne selv elsker filmen. 7,3 imdb. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Pffff! Så Terminator Salvation nå i natt på kino og jeg deler ikke inntrykket Isbilen fikk av filmen. Greit, det burde nevnes at jeg ELSKER Terminator så uansett hvor dårlig filmen kunne vært så hadde jeg nok fremdeles likt den i en eller annen grad kun pga at det faktisk er Terminator, men det er ikke snakk om en dårlig film. Har i grunn ikke lyst til å si så mye om filmen i seg selv akkurat nå siden jeg tipper at de fleste ikke har sett den enda så da skal ikke jeg være den som spoiler noe. Jeg digget filmen, kompisen min digget filmen, gjengen som satt bak oss digget filmen og sånn var det med den saken Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Hvordan har dere faatt sett filmen ???? den er jo ikke paa kino enda ? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Den hadde blant annet forhåndsvisning på Fornebu Arena. På såkalt storskjerm. Problemet var at at vi satt så langt unna storskjermen at det ikke ble så stort likevel. Dessuten litt harde de plastsetene man hadde der. Men, moro likevel. Jeg er ikke enig at denne filmen er penger-ut-av-vinduet. Historien er dårlig rørt i hop og logikken brister på flere punkter. MEN: Deilig å se hvordan jorden anno 2018 ser ut. Digg å se de ulike terminatorene som boltrer seg fritt. Digg å se motstandsbevegelsen som kjemper mot Skynet. Og C. Bale passer fint i rollen. Han har bare ett ansiktsuttrykk og stemmeleie, men det hadde jaggu jeg hatt også hvis jorden ser slik ut i 2018. De nye T-800 er røffe. Gled dere! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg leste en anmeldelse av filmen i går, og Christian Bale fikk særlig kritikk for å ha spilt dårlig. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvordan har dere faatt sett filmen ???? den er jo ikke paa kino enda ? Filmen hadde førpremiere her i Tromsø ved midnatt Lenke til kommentar
spellbound Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Terminator 4 kommer kanskje. Det makkverket jeg nettopp så på kino er det ingen grunn til å inkludere i noen kanon. Makkverk? Filmen var da jævlig bra. Jeg ble underholdt fra begynnelse til slutt og det er ikke ofte man blir av filmer i dag. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Terminator 4 kommer kanskje. Det makkverket jeg nettopp så på kino er det ingen grunn til å inkludere i noen kanon. Makkverk? Filmen var da jævlig bra. Jeg ble underholdt fra begynnelse til slutt og det er ikke ofte man blir av filmer i dag. Jeg var ogsa veldig skeptisk til filmen. og jeg ble faktisk mere skuffet en jeg trudde jeg kom til og bli. Det var jo null handling rett og slett. noe dritt hele filmen! Det som iriterer meg noe inn gronolatask er det er saa mange som gir saanne filmer topp karakter. Bare fordi dem har laget et budsjett som bare gjeller omtrent bare action. Masse effekter som lyd,eksplosjoner osv. Alle kamerata mine har sagt at det er den beste terminator filmene! de gamle er jo dritt daarlig effekter osv. og det irriterer meg. fordi de tenker bare paa effektene osv. Endret 7. juni 2009 av spetwols Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Uhm, jeg synes nå at Terminator 2 har helt fantastiske effekter den dag idag Den filmen er og blir den beste av de alle, den filmen er bare legendarisk og en av de beste action filmene som noensinne er laget synes nå jeg Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Uhm, jeg synes nå at Terminator 2 har helt fantastiske effekter den dag idag Den filmen er og blir den beste av de alle, den filmen er bare legendarisk og en av de beste action filmene som noensinne er laget synes nå jeg da er vi to og sikkert flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå