cola01 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Noen som har noen erfaringer fra Sony Ericsson C905? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg hadde den rundt årsskiftet, men solgte den etter et par uker. Det er mye som er bra med denne telefonen. Spesielt er kameraet blant de beste på mobilfronten. Så vist jeg husker, kan man geotagge bilder. Det er svært få telefoner som overgår kameraet i C905. Det må i så fall være kommende Nokia N86, men med små marginer. Men på videosiden skuffer C905. SE har ikke VGA videokamera, som mange nokiatelefoner har. Selv ikke på C905!! Det som virkelig skuffet, var GPS'en. Den tok lang tid for å finne og knytte seg til satellitter. Dessuten var jeg ikke spesielt imponert over kartprogrammet Wayfinder. Men man kan laste ned kart på minnekortet, noe som er en fordel. Telefonen har også Google Maps, som kan være greit i nøden, men her kan man ikke lagre kart. Dermed laster telefonen inn kartdata når man beveger seg på kartet. Kan bli dyrt, ikke minst i utlandet. Men om man ikke trenger GPS, trenger man ikke tenke på alt dette. Er vel altfor vant med Nokia, derfor savner jeg Active Standby, der blant annet nærmeste forestående kalenderoppføringer vises i standby. På den annen side, kan man hos SE lage en huskeliste som notat, og så ha denne liggende i standby. Ikke så dumt! Liker ikke kontakten for lyd/lading/dataoverføring hos SE. Nor denne i tillegg er plassert på siden på de fleste modellene, får man en stor klump, som er i veien. Batteritiden er helt OK, men som vanlig langt fra det SE oppgir. Jeg har nå kommentert en del av det som er negativt, men som nevnt, er det mye bra! Les gjerne tester på test-samlesiden Alatest. http://alatest.no/anmeldelser/mobiltelefoner/c3-8/ Amobil ga telefonen en sekser da den ble testet, og Amobil gir svært sjelden så høy karakter: http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_c905/57460/1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå