co2 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 For ca 2 uker siden var jeg opptatt med eksamen og hadde derfor min stasjonære PC skrudd av en del dager i strekk(som den ellers ikke pleier.) I etterkant har jeg opplevd at når jeg skrur av PCen så går det helt normalt, men til tross for at skjermen går svart, så sviver alle vifter fremdeles med lysene på. De gangene den skrur seg av kan det gå 2 sekunder eller timer, nesten døgn, så skrur den seg plutselig på igjen av seg selv. Har også opplevd at den skrur seg av om jeg ikke bruker den på en stund. Og jeg har skrudd av hvilemodus og liknende, så det eneste som skjer er skjermsparer. Om det betyr noe har jeg også skrudd av.. husker ikke hva det heter men det windows bruker for å hurtigsøke, at den sorterer data når ikke i bruk. Har ikke den minste peiling på hvorfor dette skjer. Har ikke foretatt noen endringer fysisk, og heller ikke noe programvare som jeg vet påvirker systemet i noen stor grad. Har etter å ha lest på nettet sjekket at det under "Power" i BIOS ikke står at den skrur seg på via PCI, osv. Har noen ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå