Gå til innhold

Samsung B2700 hos Pixmania?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på å kjøpe en Samsung B2700 som min nye telefon. Den er etter det jeg kan finne ut billigst på pixmania. Hørte flere steder dette er en usikker nettside. Men kan jo kanskje høre med elkjøp? Har ikke de prisgaranti? På nette står de at den ikke er inne, verken på lager eller nettet. Visst jeg spør om de kan bestille den til meg, vil de da gjøre det? Har ikke fått hørt med de enda, men om noen har noe peiling må de ikke nøle med å skrive!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Elkjøp bestiller den nok inn, ja, men noen prisgaranti mot nettet får du neppe.

Ser ut som neste parti ikke kommer før helt i slutten av denne måneden (sjekket to av de store leverandørene).

Ok, takk for svar. Har du hørt om Prixmania? Noen erfaring? Ble selv litt tvilsom når jeg aldri hadde hørt om siden før.

Lenke til kommentar

Pixmania selger varene sine fra lager i frankrike. Du burde sjekke fraktprisene før du bestemmer deg for å handle der. Dem har ofte veldig dyr frakt.

Har før vært veldig mye problemer med å få pixmania til å følge norsk forbrukerkjøpslov, men dette skal vistnokk være litt bedre nå.

Søk litt på forumet her etter tråder om dem så danner du deg nok ganske kjapt en formening om dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...