Madeo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hei og god dag. jeg lurer i grunn på om det går ann å ha en dingseboms som kan gjøre at jeg kan kjøre et 19 V "ipodanlegg" på båten sitt 12V sigarettuttak? eller er dette umulig/for dyrt? takk! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 De har slike omformere på Clas Ohlson og Biltema, men vet ikke om de tar 19V til 12V. Du kan jo sjekke litt rundt på lydforhandlere. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 De har slike omformere på Clas Ohlson og Biltema, men vet ikke om de tar 19V til 12V. Du kan jo sjekke litt rundt på lydforhandlere. noen ide om pris? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Der er jeg desverre ganske tom... Men skal ikke være så vanskelig å finne ut det. Kan du skrive opp hva som står bakom adapteren til "Ipodanlegget" ditt? Endret 2. juni 2009 av Skogli Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 De har slike omformere på Clas Ohlson og Biltema, men vet ikke om de tar 19V til 12V. Du kan jo sjekke litt rundt på lydforhandlere. noen ide om pris? 31-615 Artikkelnr på Biltema. Noe slikt er det jeg tenker på (funka ikke å linke direkte). Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Krever Ipodanlegget ditt lite strøm så skal det holde med å kjøpe en billig. Men da anbefaler jeg at du har den en plass med god ventilering. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Krever Ipodanlegget ditt lite strøm så skal det holde med å kjøpe en billig. Men da anbefaler jeg at du har den en plass med god ventilering. den kommer til å henge i lufta mellom sigaretttenneren i båten å anlegget, siden den ledninga der var innmari kort.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Du kan jo kjøpe en forlenger, er ikke så dyrt, er ikke så bra for konverteren å henge løst i luften Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Du kan jo kjøpe en forlenger, er ikke så dyrt, er ikke så bra for konverteren å henge løst i luften Ok. Skal se på det ev. finnes det sikkert billig på DX Det står "17 V DC" på anlegget, og "100-240 V" på stikkkontakta. (er sånn litt "stor" stikkontakt) XtremeMac TANGO heter anlegget Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Da er det vel egentlig bare til å kjøpe konverter da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå