hznAERN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg var på LAN, der jeg brukte en skjerm. Hjemme bruker jeg to skjermer. Når jeg kom hjem og startet opp pcen, startet den bare med en skjerm, fordi innstillingene stod sånn. Jeg skulle endre det så jeg kunne bruke begge skjermene, men jeg klarte å gjøre noe feil, så nå vises det ingenting på noen av skjermene. Hvordan kan jeg tilbakestille skjerminnstillingene uten å se noe? Eller er det andre måter for å fikse det? Kommer inn i bios, men skjermen får ingen signal rett etter jeg har startet windows. Det funker i sikkermodus, men det funker ikke å endre det der. Takk for svar. Thomas Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Mulig det finnes andre metoder, men denne fungerer også: I sikkerhetsmodus kan du slette driver til skjermkortet (Enhetsbehandling). Så installerer du driveren på nytt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 er det oppløsningen du har stilt for høy? isåfall kan du trykke F8 under boot og velge at den skal starte opp med laveste oppløsning. Funker vel bare med vista tror jeg? Lenke til kommentar
hznAERN Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Tusen takk hårek, det funker nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå