tomsi42 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Uhm - ikke nødvendigvis noen helhet å spekulere i her - her er det mer mange små "bare fordi"-ordspill. Ok. En sånn "Hvor mange kan du finne" sak? Kult - sa mannen som kanskje skjønte en ... Tom Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg tror jeg stopper på to, ja... Men moro var det! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Herlig tråd, Trondster! Ganske sikker på at det er minst tre ordspill jeg ikke tar i den siste, antageligvis flere. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Genial tråd trondster. Har hvert moro å følge med her. Tror det kan hende du har fått en liten fanclub Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Kan ikke si jeg har tatt alt like fort, men det har vært gode bilder og en artig tråd Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Takk för at du har delat med deg av din "dårlige" humor! :!: Herlig tråd med mange artige bilder. Håper du blir med på fler utfordringer. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Flott tråd. Disse festene trenger litt humor og. Jeg har fulgt med hver dag, og det har vært en fornøyelse. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Takker for skryt og gode ord! Det har vært morsomt med bildene - har også gledet meg til kommentarene - det er tross alt (i min mening) kommentarene som gjør festene morsomme å være med på. Har selv prøvd å være flittig til å kommentere andres tråder - og det anbefales! Edit: ..Og ja - siste dag har nå også løsning. Endret 1. juli 2009 av Trondster Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Siste bildet ditt der Trondster, jeg ser en "minnepenn" hva yatsi har med det å gjøre er uvisst, kanskje det er et spill på minnepennen Tydligvis også noe piratkopiert musikk til å akkompagnere spillet Endret 1. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Siste bildet ditt der Trondster, jeg ser en "minnepenn" hva yatsi har med det å gjøre er uvisst, kanskje det er et spill på minnepennen Tydligvis også noe piratkopiert musikk til å akkompagnere spillet Tett på - pennen skulle forestille at minnet og steinen spilte, men det er litt rotete.. Piratmusikk - genialt - skulle jeg ha tenkt på!! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 er jo et (pirat)skip foran på corsair rammen Jeg tror de sponser piratebay Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 ROFL!!! :D Dette er gammelt über-minne - CL2-chip fra da DDR3200 var kongen i gata - LED langs ryggen som blinker i flere farger når det går data til/fra chippen.. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Herlig tråd, Trond. Jeg har både følt sjelen min le, og dø, omhverandre. Sherman fikk meg til å sette fripper espressoen i halsen mer enn bare èn gang. Three thumbs up, even the big one! Endret 6. juli 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Takker for kommentarer - vil helst ikke vite hvor du har tommelen opp, men er veldig glad for innspill og kommentarer, også underveis. Alle sammen - som man sier i Danmark - "selv tak" for en glimrende junifest! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Takker for kommentarer - vil helst ikke vite hvor du har tommelen opp, men er veldig glad for innspill og kommentarer, også underveis. Alle sammen - som man sier i Danmark - "selv tak" for en glimrende junifest! Jeg vurderte å legge ved en enkel illustrasjon, men lot det ble med tanken. Kansje i neste utfordring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå