Trondster Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Denne tror jeg at jeg skjønner Men den isspisende pukkelryggen sier meg ingenting ... Vel - det er en pukkelrygg, men ikke en dromedar. Ok - det er egentlig en dromedar, men ikke ment som en dromedar i denne sammenhengen*). *) I den grad det er noen sammenheng i et så søkt ordspill.. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Den engelske kamelen må da være den mest utspekulerte hittil. Og hvor kommer italienske leiemordere inn i bildet? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Den engelske kamelen må da være den mest utspekulerte hittil. Og hvor kommer italienske leiemordere inn i bildet? Vel - det er ikke nødvendigvis kamelen som er engelsk, da. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Er litt för stressad för å finne på noe kreativt å skrive (föler at du förtjänar mer än "fint bilde"), så jeg sier bare at jeg synes din tråd er artig og at jeg fortsatt följer med. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Vel - det er ikke nødvendigvis kamelen som er engelsk, da. Tror du får på pukkelen av denne når vi ser løsningen Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Hehe - jeg møter meg selv i døra, skjønner jeg, Tomsi - godt replisert.. Nuvel - fort og gæli - her er (gårs)dagens! 22. Juni - Tres Hombres. 66mm, ISO 100, f/5.6, 1.3s (Et par ekstra bonus-ordspill i denne.. ) ..Og løsningen for 17. juni er oppe.. ..Og ordspillet var: "Melkebarter", vel! Syntes det ble skikkelige Spinal Tap-trailerbarter på den midterste der.. Bonusordspill: En flaske bart brennevin (mwhuahahaa!) på høyresiden der, og til venstre har vi en flaske Simpsons saft.. Som jo må bli Bart .. Simpson. Endret 12. juni 2013 av Trondster Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Haha, du leverer varene trondster, men det må da bli vanskelig etterhvært Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Nei, det er etterhvert ikke lett å komme opp med dårlige idéer, i alle fall ikke uten søkte rekvisitter.. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Ha ha! 22. Juni er bare sååå dårlig humor, og därför liker jeg det. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Ok - løsningen for 19. juni er oppe. *dukker* Greit - den var mest søkt, men etter min mening blir dagens bidrag om mulig hakket verre - skal bare spise ferdig først.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) ..Og her er dagens. Har gledet meg til denne. 24. Juni - Ikke engang.. 42mm, ISO 100, f/4, 1/10s Ikke en gang kinesiske spesialteter hjelper her. Selv ikke den fineste fuglemat. Nuvel. Har nå gått over til kun å skyte i RAW - kom frem til at jeg aldri brukte jpg'ene allikevel.. Edit: ..Og ordspillet var: Hihi - denne var morsom å ta! Løsningen var også tittel for bildet på veggen i bakgrunnen, som er fra aprilfesten min: "Melankoli". Endret 12. juni 2013 av Trondster Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ok - løsningen for 19. juni er oppe.*dukker* Greit - den var mest søkt, men etter min mening blir dagens bidrag om mulig hakket verre - skal bare spise ferdig først.. Jeg synes den var genial jeg. Tom Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Det er bare å bøye seg i støvet for 19. Fikk meg en god latter der, ja. EDIT: Forøvrig så aner jeg en karrieremulighet med å lage påske- og julenøtter for NRK. Endret 24. juni 2009 av Grizzmo Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Hehe - takker. Jeg jukset litt på Léon, da - kom fram til at jeg bare hadde den på VHS.. Men - det er director's cut - 23 minutter lenger enn den vanlige på 110 minutter. Léon er den filmen jeg har sett hvor det er størst forskjell på director's cut og "vanlig". Se den! Kjøpte Blu-ray på amazon.de - tysk cover, men engelsk tale. Der er den også i begge versjoner på samme skive! Men - jukset som sagt på Léon - hvis man kikker etter, så er det coveret til Tåfræser - den danske komikeren Mick Øgendal. Kom fram til at det bare ble enda bedre at Léon i enda en forstand var - i forkledning. Kunne kanskje vurdert en karriere som tekstforfatter, ja, men jeg har det for godt som IT-arkitekt.. Takker for oppmuntrende kommentarer! Det som gir pågangsmotet til å fullføre en krevende utfordring! Noen som tar dagens, forresten? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 19. var bra ja. Haha! Klarer ikke dagens. Har så langt bare klart en; Urtehagen -- tror jeg. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Takker for det. Svaret på Urtehagen, den 20. juni er nå oppe. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Her kommer en kjapp en (det var da forresten fælt som Trondster fotograferer ting på det bordet sitt), men hva er en månedsfest uten nødløsninger? 25. Juni - Ikke akkurat stereo 46mm, ISO 100, f/5.6, 3.2s Dette ble egentlig også et sted å plassere kameraet.. Litt (etterhvert) smådefekte øreklokker, men hva gjør vel det med resultat som dette? Edit: ..Og ordspillet var: Vel, dere ser jo mono-pluggen og øreklokker med bare et øre, som sammen med iPod'en gjør at kameraet står på.. ..En monopod. Endret 12. juni 2013 av Trondster Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) En kjapp en i går - piletrærne i Tivoli har blitt klippet, så da ser man mer av stammen, forgreninger og sånt. 27. Juni - Alternativ hifi 40mm, ISO 100, f/2.8, 1/400s Nå er det forresten også løsning på 22. juni. Edit: ..Og løsningen var: Ting kom frem, og jeg måtte ta bilde av Bose-høyttaleren på trestammen - litt av hvert av lys og lyd gjemt i vegetasjon og annet på Tivoli.. Ahem - og dette er altså bilde av.. "Høyttalerkabinett i ekte tre" Endret 12. juni 2013 av Trondster Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hail 19. Juni! Jeg lo godt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Hail 19. Juni! Jeg lo godt. Takker! Nå er også svaret på 22. juni oppe - i samme sjanger, men etter min mening enda verre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå