kimare Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det er godt bildene holder et høyere nivå enn humoren.... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jag förstår inte riktigt humorn i 4. Juni, men jag log och jag liker bildet, så då må det jo vare bra! Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 "Å sitte med skjegget i postkassa" Jeg lo jeg også Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Takker, takker. Bilder fra helgen kommer til uka - er på ferie i Norge.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Arrrrrgh! Hvorfor sørger man ikke alltid for å ha med seg kamera?? Hant et kjempefint (til denne utfordringen) motiv i dag, men hadde bare med meg crappy HTC-mobil. Kan du si "utbrent"? Hmm - får se om jeg finner en bedre kandidat.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kan du ikke bare dra eksponeringen ned 1-2 EV i råkonverteren? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Fin action på den siste der:-) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) *grumbles* Nuvel - er som sagt i Norge i helgen, selv om jeg fikk tatt bilder i går og i dag. Her er bonus-bilde fra i dag, ikke med i serien, men allikevel - kunne ikke la dette motivet gå fra meg. Noen som ser hva temaet/ordspillet for/i dette mobil-snapshot'et av (beklageligvis delvis utbrente - det er et mobilkamera!) offentlige tjenestemenn er? Crappy bonusbilde for 5. juni - religiøs vokalutøvelse Endret 12. juni 2013 av Trondster Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Fin action på den siste der:-) Takker. Var ikke helt fornøyd med vinkelen (det burde kommet frem tydeligere at jeg satt fast i postkassa), men syntes veivingen ble ok. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Crappy bonusbilde for 5. juni - religiøs vokalutøvelse Ingen som tok bonusbildet? Det var *drum roll* - "Lovsang"! Endret 12. juni 2013 av Trondster Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Å gud så tam den var. Lo nå ja. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Nuvel - her kommer det egentlige bildet for 5. juni, ettersom jeg ikke hadde med kamera til Oslo tidligere på dagen.. 5. juni - Ranunculus Acris 34mm, ISO 100, f/2.8, 1/125s Edit: Og ordspillet var.. Denne var lett - Ranunculus Acris er bedre kjent som "Smørblomst". Heh - det er også bilde av smørblomst på smørpakken - ikke at man kan se det på dette bildet, men allikevel. ..Og nei, jeg tok kun en bit av brødskiven, ikke av blomstene.. Endret 12. juni 2013 av Trondster Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Der kom barndomsminnene frem. Husker vi løp rundt og sjekka om folk "likte smør". Lenke til kommentar
Albix Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Dette er jo ikke dårlig humor. Dette er god humor... Og et kult bilde. Lars: Husker også den. Men var det egentlig noen som ikke likte smør i henhold til testen? Lenke til kommentar
Bjoern- Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Likte Smørbildet! Nice touch med å ta en bit av skiva, hehe. Var det med eller uten blomster på? :!: Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Bra utført den siste ja! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Lars: Husker også den. Men var det egentlig noen som ikke likte smør i henhold til testen?Akkurat det kom vel an på været. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 5.Juni ble da riktig fint det.... men vet ikke helt om den der er særlig helsekost...planter man spiser skal man være helt sikker på, for mange er giftige RandiA Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Akkurat det kom vel an på været. ..Og vinkelen. Fant ut på førskolen at man skulle stå så sola skinte og ble reflektert - ikke alle som tok den/trodde på det, nei. Da var det gøy å "trylle", eller i alle fall kontrollere om det skulle bli gult eller ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå