Gå til innhold

[Løst]Stoler ikke helt på selger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt suspekt, men man vet jo ikke.

AD Import sorterer under ADH GARN OG HJEMMEPRODUKSJON ANS, 1832 ASKIM - ref Brønnøysundregisteret.

Eller så er dette et annet AD Import som ikke er registrert der. Isåfall, skygg unna.

Endret av fjellreven1
Lenke til kommentar
Litt suspekt, men man vet jo ikke.

AD Import sorterer under ADH GARN OG HJEMMEPRODUKSJON ANS, 1832 ASKIM - ref Brønnøysundregisteret.

ja...jeg må jo være enig at det lukter litt svidd..

Er ikke helt sikker på om jeg får det jeg vil ha eller får noe i det hele tatt.

Så jeg lurer på om det er noen betalingsmetoder som kan brukes for å unngå svindel

Lenke til kommentar

Nei, tror ikke AD Import er et reg. firma i det hele tatt, jeg fikk vel opp det andre fordi det var det nærmeste i betegnelse.

Så jeg lurer på om det er noen betalingsmetoder som kan brukes for å unngå svindel

Må jo være finn.no's betalingsgaranti da.

Endret av fjellreven1
Lenke til kommentar
Nei, tror ikke AD Import er et reg. firma i det hele tatt, jeg fikk vel opp det andre fordi det var det nærmeste i betegnelse.

QUOTE(hellblazer91 @ 02/06-2009 : 20:29) *

Må jo være finn.no's betalingsgaranti da.

okei takker for svar.

Du kan kjøpe samme skrotet fra dealextreme: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11651

vel ja jeg kan jo det da, men det blir jo omtrent like dyrt med moms siden den koster over 200kr og jeg må vente mye lengre for varen ; )

Lenke til kommentar
Finn en selger på ebay med gode tilbakemeldinger, og betal med paypal.

Kan du foreslå noen? link osv?

Hei.

Kjenner noen som har kjøpt en slik spiller av AD Import. Den fungerer fint, og det var ikke noe tull.

Etter å ha sett på deres annonser, utgir de seg ikke for å være et firma, men en storselger. Er mange privatpersoner som er storselgere. Venninna mi som kjøpte av de, sa at det var privatperson(er), som er under navnet.

Endret av GD8
Lenke til kommentar

Forresten.

Hvis du skal kjøpe av noen du er usikker på, kan du jo bare bruke finns betalingsgaranti (Payex). Du får jo varen, og kan inspisere den osv, før du godkjenner. Så pengene står jo trygt på en konto, og først når du godkjenner, får selgeren pengene. Det er vel strengt tatt ikke mulig å bli lurt, når man bruker payex, eller finns betalingsgaranti som de også kaller det. Har selv handlet en del på nett, og metoder som payex er jo bankers.

Du kan jo også benytte deg av postoppkrav.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...