Gå til innhold

Sims 2 annonsert

Anbefalte innlegg

Noen som er overrasket?

Gud..de må sikkert ha new-release på alle bonusk-pakkene som de har sluppet tidligere også :D

GOD måte å tjene penger på...

Electronic Arts (Nasdaq:ERTS - News) today announced that The Sims 2, the next generation of the #1 PC game of all time, is in development at the company's Walnut Creek-based Maxis studio. For the first time, players control their Sims over an entire lifetime. Every choice that is made has a relevant and dramatic effect on the life of a Sim. More life-like Sims, all-new gameplay, and the ground-breaking addition of genetics, with the DNA of Sims passed down through generations gives players a more vivid, realistic, and in-depth Sims experience. All of this takes place in a new amazingly life-like 3-D world. The Sims 2 will be unveiled to industry insiders on May 13th at the Electronic Entertainment Exposition in Los Angeles and is scheduled to ship in early 2004.

presseartikkel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stakkars småjenter (les: foreldrene) som må punge ut mange tusen i året på det spillet. En jeg går i klasse med har en lillesøster som spiller The Sims på maskinen hans, og mappen tar nesten to gigabyte. Hvordan det går ann, og hvordan jeg har greid å rote bort alle evnene mine til å skrive norsk forbauser meg.

Lenke til kommentar

Dette er da en god ting! Kanskje de lager et mer gjennomført spill denne gangen. Jeg har selv The Sims, med Livin' it up og House Party, og det er tydelig at den eneste grunnen til at det selger er at det er det eneste av sitt slag. Det kunne vært så mye, mye bedre. AI-en er håpløs, og mange elementer mangler (en del har kommet til i utvidelsene, men ubegripelig nok kan man fortsatt ikke besøke naboer :roll: ). Til tross for dette må jeg innrømme at jeg likte spillet, selv om jeg har gått lei nå. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe toeren, men jeg vet at mange vil det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
The Sims hadde faktisk vært bedre dersom det hadde vært tekstbasert.

:yes:

Men Sims blir du lei av etter 1 time. Skjønner ikke hvordan når klarer å spille X timer på den dritten :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...