super2277 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 hei får noen ganger såne pust at noe er sterkt eller surt eller noe hva kan det være må jeg dra til legen Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Eg forstod ingenting... Prøver du å si at du avogtil får astma-anfall? Lenke til kommentar
super2277 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Eg forstod ingenting... Prøver du å si at du avogtil får astma-anfall? jeg veit ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 La meg sittere meg selv: Hvorfor i all verden frykter mennesker å gå til lege såpass mye at de stiller spørsmål om diagnose på et forum, hvor majoriteten uansett vil anbefale vedkommende om å gå hos en lege?En lege er uansett rette personen til å stille en seriøs diagnose. Mulig at folk her på forumet kan vite hva som faktisk feiler en person, men det vil oftest bli svært uklare diagnoser basert på dårlige bilder og små beskrivelser. Lenke til kommentar
super2277 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 PS- HVER SERIØS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Det er jo for faen meg så seriøst som det går an. Basert på dårlige beskrivelser som du kommer med, kan det jo like greit hende at du har lungekreft. Folk her antyder astma, noe som fører deg til lege. Har du lungekreft, bør du komme deg til lege. Dersom du uansett ikke gidder å høre på rådene du får, så la være å spørre her i det hele tatt Kom med bedre beskrivelser av hva som faktisk feiler deg, i hvilke sammenhenger og hvordan det føles. Så går det nå i alle fall an å mistenke hva som feiler deg, for oss andre. Endret 4. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
super2277 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 jeg er 13 år så jeg veit ikke helt Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du er over 4, dvs. at du har utviklet en hjerne. Dra til legen å slutt å troll oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Selv en 13-åring klarer å beskrive om det kjennes ut som stikkinger, i lungene eller i kneet. Skjer i så fall stikkingene kun når du puster dypt inn, løper eller sover? Spiser du noe spesielt når du får pustebesvær (ont når du pusster)? Lenke til kommentar
super2277 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Du er over 4, dvs. at du har utviklet en hjerne. Dra til legen å slutt å troll oss. skjøner ikke hva troll er Selv en 13-åring klarer å beskrive om det kjennes ut som stikkinger, i lungene eller i kneet. Skjer i så fall stikkingene kun når du puster dypt inn, løper eller sover?Spiser du noe spesielt når du får pustebesvær (ont når du pusster)? aså jeg spiser lite spiser jorbæs sultetøy og ost hele tiden men det stiker ikke i lungene det gjør heller ikke vondt Endret 4. juni 2009 av super2277 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det kan hende at du har matallergi. Kom deg til legen og få det konstatert.... oisann. Der ble visst legen anbefalt igjen gett.... Merkelig. Lenke til kommentar
super2277 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Det kan hende at du har matallergi. Kom deg til legen og få det konstatert.... oisann. Der ble visst legen anbefalt igjen gett.... Merkelig. okei men jeg er på skolen nå da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Snakk med moren din om det, så ringer hun og avtaler time for deg. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) kan da være ufattelig mange grunner til ikke å gå til legen, ikke ha tid, ikke ha råd, osv osv. men trådstarter: formuler deg!!!! skjønner ikke en dritt av hva du mener. men siden du går på skolen og er 13, hvor er problemet med å si til lærer "jeg føler meg ikke bra, kan jeg gå til helsesøster?" Endret 4. juni 2009 av simster Lenke til kommentar
super2277 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Snakk med moren din om det, så ringer hun og avtaler time for deg. ja greit men pusten er som alt er kaldt pust som siter i lungen som iriterer det kladt pust akurat som du er ute på vinteren når du puster inn isklad pust Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 jeg ber instendig trådstarter om å begynne å formulere seg bedre (hint: setningsbygging og gramatikk) og gi en bedre beskrivelse av hva som er galt. som tidligere nevnt i tråden vil det være en god start å gå til helsesøster på skolen, alternativt få en foresatt til å ta deg med på skolen. som nevnt i tråden er det ingen her som er fagutdannet og det beste er derfor å høre med en lege hvis det er noe galt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 kan da være ufattelig mange grunner til ikke å gå til legen, ikke ha tid, ikke ha råd, osv osv. Helse er ikke noe en kan sette en pris på og som 13-åring betviler jeg sterkt at han er fullt opptatt med jobb og skole i samme grad som en 20-åring. Foresatte er ansvarlige for ungene sine inntil de er 18 år, ergo er det foresatte som skal betale for helsesjekk. Så bedre grunner ønskes Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 jeg sa det før jeg så han var 13. når han er 13 burde det være smal sak å få en proff til å se på det, men hadde det vært en i 20 åra som bor for seg selv og klarer seg såvidt f.eks hadde det vært verre, spesielt når det er irriterende og ikke hemmende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå