petterfab Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 "champions from lower ranked countries have to take part in one or more qualifying rounds before the group stages, while runners-up from higher ranked countries enter in later rounds." Hei, jeg har lagt til et emne tidligere, og er tilbake igjen for å stille et spørsmål. Jeg ser etter ett eksempel til quote'en ovenfor..noen som kan hjelpe? og jeg har også sett litt rundt omkring selv, men finner ingen eksempler. Hadde vært fint om det var knyttet til noen land i nærheten her. (jeg kan veldig lite om fotball, og stiller derfor spørsmål her) på forhånd, takk! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Norge har 1 lag (vinneren av Tippeligaen) som kommer inn i 2. runde av kvalifiseringen til CL. England har 2 lag som kommer direkte inn i CL, mens 3. plassen kommer inn i 2. runde av kvalifiseringen til CL mens 4. plassen kommer inn i 3. runde av kvalifiseringen til CL. Sånn du mente? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Points: Er det ikke sånn at 3. plassen i PL havner - i likhet med første og andre plassen direkte i gruppespillet i år og slipper kvalikk? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Godt mulig de har endret reglene, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 De første tre går direkte til gruppespillet, ja. Nye regler denne sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå