Ohny Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg leter etter et program som viser hvordan bildet er tatt. Er det noen som kjenner til noe sånt? Hehe.. bare si ifra hvis det ble for tynt, jeg er meget dårlig til å forklare lissom Lenke til kommentar
saccosekk Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvis du mener EXIF-informasjon (dato, tid, lukkertid, blenderåpning, f. eks) kan du se basisk EXIF-informasjon ved å høyreklikke på bildefilen og velge "Detaljer". Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Må bildene tas i RAW for å sjekke det? For jeg finner ikke noe "detaljer" på høyreklikk Lenke til kommentar
perottol Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) På norsk XP er det slik: - Høyreklikk bildet - Trykk "Egenskaper" - Velg fanen "Sammendrag" - Velg "Avansert" Er du ute etter et litt mer fotorelatert program så er FastStone Image Viewer et bra gratisalternativ. Endret 3. juni 2009 av perottol Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 På norsk XP er det slik:- Høyreklikk bildet - Trykk "Egenskaper" - Velg fanen "Sammendrag" - Velg "Avansert" Er du ute etter et litt mer fotorelatert program så er FastStone Image Viewer et bra gratisalternativ. Ahh...Fett!! Takk skal du ha, der fant jeg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå