Gå til innhold

Alvorlig windows feil.

Anbefalte innlegg

C:WINDOWSMinidumpMini050503-05.dmp

C:DOCUME~1LARSA~1.SOLLOKALE~1TempWERC.tmp.dir00sysdata.xml

dette er teknisk informasjon om feilrapooerten.

Jeg lurer på hva jeg skal gjøre.

Dette bruker å skje når jeg brenner CD-er, henter sendre over ting over netteverket.

Håper dere kan hjelpe og bare si ifra om jeg må komme med mer informasjon.

Når dette skjer klikker maskinen og restarter seg og jeg får denne feil-

meldingen opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat det samme problemet akkurat nå. Maskina restarter seg av seg selv, og jeg får samme type feilmelding opp.. Jeg trodde det var skjermkortdriverene som bugget, men etter innstallasjon av nye drivere hadde jeg bare en ukes oppetid før restart-helvettet var igang igjen...

Skal formatere i morgen :(

Lenke til kommentar

Hvis du kjører WinNT basert plattform (WinNT, Win2000, WinXP) kan ikke maskinen få blåskjerm seg av seg selv. WinNT plattformen kjører beskyttet, det vil si; ingen programmer får tilgang til annet enn eget minneområde (derfor funker ikke Diablo 1 trainers) og programmer må gjennom drivere for å kalle hw-interrupts. Drivere er de eneste som har tilgang til å sende data direkte til hardware. Så derfor vil den beste feilkilden være drivere. (det fins unntak selvfølgelig, ingen er perfekte)

Så sannsyneligvis (hvis ingen nuker pcen din) vil det stå hvilken fil som forårsaker feilen, for eksempel glide3x.dll.

Da vil det står noe sånt som dette :

A critical error has occured, and windows has shut itself down to prevent damage.

og hvilken fil som dreit seg ut, hvilken linje det var, og maskin-koden som forårsaker feilen i heksadesimaler.

Hvis du ikke finner ut av det, er det bare å formatere. Formatering er ingen skam.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke finner ut av det, er det bare å formatere. Formatering er ingen skam.

Det er en nødvendighet ;)

Har du prøvd å rense opp i temp-mappa di? skal ligge under Accessories/Tilbehør heter diskopprydning.

Ligger også når du velger egenskaper på en disk....

Kan være greit å gjøre en gang i blandt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...