Moik Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Heisann. Lurer på Cuba Strawberry til neste fest, noen som kan si noe på smaken osv. i forhold til f.eks. Absolut Strawberri eller Bacardi Razz (ja, jeg vet dette er rom)? Er den muligens litt mer jordbæraktig enn absolut, tatt i betraktning at alkoholnivået er ganske mye lavere? Takker for svar! Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Heisann. Lurer på Cuba Strawberry til neste fest, noen som kan si noe på smaken osv. i forhold til f.eks. Absolut Strawberri eller Bacardi Razz (ja, jeg vet dette er rom)? Er den muligens litt mer jordbæraktig enn absolut, tatt i betraktning at alkoholnivået er ganske mye lavere? Takker for svar! Bacardi har en tendens til å bli likt av de fleste. Iallefall den erfaringen jeg har. Så om du vil lage det slik til at du for færrest "æsj, det liker jeg ikke" tror jeg det er en sikker vinner. Med Cuba får du mer spritsmak. Razzen har for meg en litt rundere smak, men som du selv sier så har den jo mindre styrke. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Cuba over Razz. Syntes CS er fantastisk godt, men har ikke sett det på polet i Norge? Kanskje jeg som er blind. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå