Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dame - søster kjærlighet

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidder ikke lese mer en side 1 så vet ikke hvor du er i det hele men

Høres VELDIG ut som at hu søstra bare er blitt å trygg på deg at hu oppfører seg lekent. Som at det ikke er noe seksuell spenning mellom dere og derfor er hu ikke redd for å komme nerme, og vise seg i undertøyet.

Mulig jeg har brent meg nå og de neste 2 sidene forteller om hvordan hu var stormforelska i deg helt fra første stund men jaja.

Var jeg deg ville jeg endt det med dama, men i en god tone. Vent noen uker å så tilfeldigvis støtt borti søstera på gata. Heisann hyggelig å treffe deg, lenge siden siste, ta en kaffe?

Så er du i gang. Men for al del ikke prøv å skjul ett forhold med søstera for dama, det er dømt til å eksplodere i fjeset ditt

Lenke til kommentar
Gjest Guest_ja_*

Slutt å tenk så moralsk!

Om du ikke er sulten på dama di lengre, så pul søstera, post historien, move on ;).

Hvis du har tenkt å beholde forholdet med dama di, kan du jo lufte uskyldig et forslag om trekant :p.

Lenke til kommentar
Ja den var ikke dum den =) Fint og vite noen jenter kommentere også. Er ikke alltig like lett får oss gutta som tenker på en helt annen måte. Men skal se ann litt. Veit jeg kanskje viker slem eller uinterisert i dama. Men - eller veit ikke, Hadde jeg ikke likte meg i det hele tatt - hadde jeg jo ikke vært sammen med henner. Men er jo det enda. Hun har nettop fått jobb osv.. Levd på meg en stunn. Får se hvordan ting tar seg til. Min mening var jo også og ikke såre noen.

Å vere i eit forhold med ein/ei du er glad i er fint, eg var med ein gut som eg brydde meg masse om og var glad i. Sendte masse meldinger og var masse sammen. Men han behandla meg ikkje så fantastisk og klaga heiletida på ting. Dette gjekk greit det eg fortsatte, håpte ting skulle forandre seg, at det skulle bli bedre. For your information: It didnt for me. Twice. Det varer jo fordi du gidder ikkje involvere deg med nokon andre fordi du har dame/type. Heilt til den dagen du kaster blikk på nokon andre og blir småforelska. Då ser du all tida du har kasta vekk, alt det dumme du har gjort, spørr deg kvifor ingenting har skjedd før.

Jo det er nettopp fordi man vil så gjerne at det skal funke for ein bryr seg, men samtidig er man ilag av vanesak, det blir omtrent som søskenkjærlighet. Eg har slått opp med min kjærast etter 1 og eit halvt år. For meg har eg aldri hatt det så bra. Før har eg alltid fått høre stygge ting, at eg ikkje er bra nok. Det er ikkje sunt for sjølvtilliten. Å vere ilag med ein gut du føler eigentleg ikkje liker deg/liker andre og berre syns du er feit/stygg(eg er vell heller normal/-) det er den jevligste følelsen. Fordi du kan ikkje gå videre for du veit ikkje kva den andre eigentlig føler, og ein bryr seg for masse til å ta steget sjølv. Eg tok steget sjølv.

Og det med kasta vekk 2 år: Eg føle at eg har lært masse av å kasta vekk 2 år. Det er masse eg angre på å ikkje gjort og angre på å prøvd å få det til å fungere so lenge. Men eg følte eg måtte. Men det gjer ingenting. Eg har lært av detta. Og neste gong so skal eg ta hensyn til meg sjølv.

Det eg syns er litt leit er at det er søstra du har kasta augene på. Eg kasta augene på ein anna gut ikkje lenge etter det vart slutt. Om det går til helvette veit eg ingenting om endå så det må nesten verte ein anna gong.

Sett deg ned å tenk korleis livet ditt sannsynligvis vil bli i framtida etter kven du vel.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mange bra innlegg. Som sakt skal jeg holde meg unna søstra ( greit ) har ikke hold så øye med hu de siste dagene. Vært mer sammen med dama. Lar tiden gå litt får og se. har også nevnt litt får dama. Men ikke så mye. Skal sa hva som skjer nå. Hun veit ikke noe om søstra men. Skal prøve og få følesen tilbake der den skal være. Det vill altig være noen bedre får en vær der ute. Hvis du leter. Så kan ikke bare bytte uten videre. Får jeg ser noe som er bedre der og da, Må tenke litt. Så holder meg der jeg er en stunn tul. mens forholde dra ut over 2år =)

Lenke til kommentar

Du sier flere ganger at du synes du er for snill. Det er jeg absolutt ikke enig i. Jeg synes ikke det er snilt å sitte på et forum og legge ut om hvor digg søstra til dama di er. Og, dama di må jo være innmari glad i deg, siden hun går så langt at hun til og med begynner å trene, for din skyld! (Ja, det er sunt for henne også, men, det virker som om det er du som har fått henne til å gjøre det).

Jeg håper at du virkelig tar til vettet, glemmer hele greia med søstra, begynner å tenke med rett hode og tar vare på dama di. Og, hvis du ikke vil det, slå opp, drit i søstra, finn deg noe annet.

To år er uansett ikke bortkastet, med mindre du har mistrivdes fra dag én. Men, da tror jeg ikke du hadde holdt ut i to år. Ta dere en ferie, bare dere to. Forsøk å finne tilbake til gnisten. Ikke tenk på søstra.

Lenke til kommentar

Back!

Har ikke svart hær i det siste. Beklager. Som sakt har jeg tatt meg litt tid og sett og snakket. Ting er så og si 100% bedre en sist jeg snakket hær. Beklager innlegge da, Hvis det var og gå får langt og legge noe sånt ut på forum. Men ante ikke helt hva jeg skulle gjøre. Men fikk mange gode ider og noe ikke fult så bra. Men nå har ting endret seg.

Har hatt det bedre i det siste. Har også snakket ut med dama om dette. Det er da en fremgang. :yes:

Sa alt jeg følte og mente, om søstra osv også. Hun skjønte det. Men ting ruller på plass igjen nå.

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...