Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg må bare få uttrykke hvor mange tilbakestående svar jeg synes trådstarter har fått til nå. Dump dama. IKKE prøv deg på søsteren (jeg er ikke så sikker på at hun liker deg en gang) og behold dem begge som venner. Jeg tror dama har nok mindreverdighetskomplekser fra før, i hvert fall som du beskriver henne, og du vurderer å hooke opp med søsteren som du beskriver som mye penere? Prøv å se saken fra en annen vinkel enn skrittet ditt. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kanskje folk klarer å se lenger enn sin egen nesetipp? ONS er jo verre enn å prøve å få til noe seriøst med søstra. Viser at han ikke er en rundbrenner, men at han faktisk er interessert i å få til noe bra noe. Og måten han går fram på er jo god. Slenger det ikke i trynet på dem liksom. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tull og tøys. Ta med deg Søstra og flytt langt faens vekk Så drar du aldrig på familie middag der Lenke til kommentar
Tesso Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Her er greia: Storesøster liker å tease deg for ho vil vise at ho er bedre og veit at ho er finare enn vetlesøstera, og du seier at ho har dumpa sist type pga for masse drikking og sosial= samme type som deg? Viss du ikkje er sikker på dama og berre fantaserer om andre: DUMP! Viss du MÅ vite at hu andre liker deg før du slår opp så er du avhengig av dame og fortjener ingen. Mitt råd er; Slå opp med dama. Trøst og make friends. Deretter prøv deg på søstra, få noen knull kanskje. Det kjem sannsynligvis ikkje til å bli noe meir. Deretter finn ny dame og ver sikker på at ho ikkje har søstre fyrst! 1 Lenke til kommentar
exsods Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ble mange meninger hær nå. Jeg veit jeg sier mye dritt om dama, Men er jo fremdeles sammen med henner. Har det jo ( greit ) Ingen ting er perfekt? . Men syntes dere ikke jeg kunne bare si hva jeg føler til søstra. Om heller holde meg til dama. Ting og føleser går jo opp og ned? . Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Merker veldig tydelig at du ikke er fornøyd når du snakker om dama. Når du skriver om henne er det med en underliggende negativ tone: hun er ok. men..... Du sier også hele tiden at hun er ok, grei og ting er ikke perfekt. Ikke veldig positive ord i denne sammenhengen. Vet ikke om du gjør det for å rettferdigjøre "situasjonen" ovenfor oss og deg selv, men noe er det. For du har en helt annen tone når du skriver om søsteren. Type forelsket, hun er så flott etc. Endret 3. juni 2009 av Christeven Lenke til kommentar
johnx2 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Foreslå en trekant. Virker ikke som om du er superkeen på dama di så da har du ingenting å tape. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Min mening: Hold kjeft. Ikke prøv deg. Fungerer ikke forholdet, så slå opp, men hold deg unna søsteren. Med mindre du elsker drama, for drama blir det. 1 Lenke til kommentar
exsods Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Kan hende du har rett der. Sier jeg er får snill, når jeg nærmere meg en sitvasjon er liksom alt ok eller greit. Sån har jeg hold på en stunn. Så veit ikke lenger om jeg har det bra med dama eller om det er bare 'greit' Edit: Jeg har mine tvil på¨att søstra liker meg eller i det hele tatt tenker over det. Hun har en annen fyr på korne. Men har bor lang lang vekk. Probleme mitt er da dama. Er jeg får snill og ikke gjir slipp, eller har jeg det bra. Det er faktisk en ting jeg ikke klarer og finne ut av ...... Edit: Ny ide - Hvorfor ikke bare ta henner med ut på båt. Ta noe og drekke. **jeg holder fingrene av fate - Men ser hva hu gjør med litt innabors. Endret 3. juni 2009 av exsods Lenke til kommentar
Tesso Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Eller ny ide: Ta med dama di på tur berre dekan prøv å finn ein tone, tenk på følelsena du hadde, sjå om du finn det gode i forhaldet dekans:P Viss ikkje du finn noko, ta med søstra på tur;P Eg føler at du er veldig sånn som nemt tildlegare "graset grønare på andre sida". Viss ikkje du ser at du og søstra kan vere ilag resten av livet, er det då verkeleg verdt å øydleggje søstreforhaldet for alltid og øydleggje fullstendig sjølvtilliten til ei jenta du er glad i. Detta handle ikkje berre om at du blir kåt av søstra til dama, det handler om litt fleir enn deg. Det er viktig at du ser kva du gjer, eg trur du vil angre. For å vere heilt dønn ærlig. Eg hadde prøvd med dama, viss det ikkje funka gjort det slutt, tatt livet steg for steg etter det. Det virker som einaste grunnen til at du er med dama er for å vere med søstra og for å ha "noen". Synst litt synd på ho, og på deg=/ Me på forumet snakker om kva du kan gjere med dama, men du ror deg alltid over på søstra. Forståelig at du er fasinert. Tenk nøye. Er det verdt det? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kan hende du har rett der. Sier jeg er får snill, når jeg nærmere meg en sitvasjon er liksom alt ok eller greit. Sån har jeg hold på en stunn. Så veit ikke lenger om jeg har det bra med dama eller om det er bare 'greit' Edit: Jeg har mine tvil på¨att søstra liker meg eller i det hele tatt tenker over det. Hun har en annen fyr på korne. Men har bor lang lang vekk. Probleme mitt er da dama. Er jeg får snill og ikke gjir slipp, eller har jeg det bra. Det er faktisk en ting jeg ikke klarer og finne ut av ...... Edit: Ny ide - Hvorfor ikke bare ta henner med ut på båt. Ta noe og drekke. **jeg holder fingrene av fate - Men ser hva hu gjør med litt innabors. haha, ja høres ut som en god ide.. sjenk hu og se hva som skjer 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Kjøre en jente ut på sjøen og skjenke henne for så å være eneste alternativ hvis hun blir kåt? Masterplan... Endret 3. juni 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
exsods Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg gjør ikke noe annet en og tenke , både med det ene og det andre hode. En dag av gangen. Fremgang så lang i denne sitvasjonen er problem = lyst på søstra minder av dama løsning = Se mere ann hvordan dama er IKKE gjøre noe dumt med søstra. Problem = Hvordan få sett an søstra i det hele tatt. løsning = En uskjyldig båt tur. Med litt og drikke på ( Jeg skal ikke gjøre noe!!! ) Lover! Problem = Jeg klager på dama ( utsene , vekt ect. ) løsning = få henner til og trene ( holder på med det nå ) Skal til dama i morgen , kommer ikke til og få postet noe hær da. Trenger noen råd, hvis jeg skulle møte på søstra. Som jeg garantert kommer til og gjøre, siden dama jobber til midnatt. Jeg vill jo ikke kjede meg hele dagen, det vill sikker ikke søstra heller. Skal jeg finne på noe med søstra eller ikke ? . Blir borte en dag = Be back with more ! Status -Bote Dama = Søstra= Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Må du komme til huset deres så veldig tidlig da, kan du ikke komme senere så det er mindre tid du må slå ihjel? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Min mening: Hold kjeft. Ikke prøv deg. Fungerer ikke forholdet, så slå opp, men hold deg unna søsteren. Med mindre du elsker drama, for drama blir det. støtter dette fullt ut. Du dumper minstedattera med selvtillits problemer etter 2 år for at du heller vil knulle søstra. vil jo bli drama uten like! lillesøstera vil jo bli totalt ødelagt innvendig. søstrene vil bli bitre fiender og svigers vil hate deg for hva du har påført familien og minstedattera deres. 2 Lenke til kommentar
pwned Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Håper du dumper dama og prøver deg på søstra =) du fortjener konsekvensene av det for bare å ha tenkt tanken ^^ Edit: ikke vondt ment.. Endret 3. juni 2009 av pwned 1 Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg syns du skal dumpe dama, dumpe søstra, og prøve deg på mora! Fra spøk til alvor, det kan ikke komme noe som helst godt ut av dette.. Ut i fra det jeg har lest, så er du ikke så gira på dama di nå i det hele tatt. Noe som sier meg at det kanskje er på tide å slå opp og bevege deg videre i livet? (nei, ikke videre til søstra) 1 Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Pul søstra, dump dama og glem hele familien Lenke til kommentar
Svennus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Pul søstra, dump dama og glem hele familien Man lever kun èn gang, grip sjansen mens man har den Lenke til kommentar
20legend Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kan hende du har rett der. Sier jeg er får snill, når jeg nærmere meg en sitvasjon er liksom alt ok eller greit. Du er ikke for snill, du er for feig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå