Nice2Nice Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) har tenkt å lage hjemme server, har noen dataer og hardisker liggende. hva trenger jeg. hva koster dette. hva må gjøre? Endret 3. juni 2009 av Nice2Nice Lenke til kommentar
DagCh Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvis du har et par PCer og harddisker koster det deg bare tid Først må du finne et server os. Jeg bruker SME server. Funker som bare det og kjører på så å si alt av hardware Her finner du en guide for hvordan du kan sette den opp. Lenke til kommentar
Nice2Nice Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Hvis du har et par PCer og harddisker koster det deg bare tid Først må du finne et server os. Jeg bruker SME server. Funker som bare det og kjører på så å si alt av hardware Her finner du en guide for hvordan du kan sette den opp. hva er os? og linken funker ikke. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det aller første du må gjøre er å finne ut hva du skal bruke den til. Etter det kan du jo fortelle hva slags hardware du har liggende. Lenke til kommentar
DagCh Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvis du har et par PCer og harddisker koster det deg bare tid Først må du finne et server os. Jeg bruker SME server. Funker som bare det og kjører på så å si alt av hardware Her finner du en guide for hvordan du kan sette den opp. hva er os? og linken funker ikke. OS = operativsystem. XP er et operativsystem. http://www.howtoforge.com/fileserver_with_sme_server7.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå