Oldheim Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hei, Mora mi er overbevist om at huset vi bor i er hjemsøkt. Jeg er mer av typen som tror på logiske forklaringer. Men jeg skal innrømme at det har vært noen merkelige hendelser siden vi flyttet inn: - En gang ringte det noen på døren, og da jeg gikk for å åpne, var det ingen der. Dette kan ha sin logiske forklaring, sånn som kanskje noe feil med elektronikken til dørklokken, men jeg tviler på dette, siden det aldri har skjed noe lignende før - Gassballongen jeg kjøpte på 17. mai ble plutselig tom. Nå sitter den fast i viften min. kanskje et tegn? - En gang hadde jeg 2 burn i kjøleskapet. Uten forklaring forsvant begge. Neste dag fant jeg dem tomme i søppelet. De var helt sammenmost, og det var egentlig ganske skummelt. Ingen av brødrene mine sier at de vet noe om hendelsene Til å begynne med var jeg skeptisk, men nå tror jeg ikke det kan finnes andre forklaringer enn at huset er hjemsøkt. Eller hva tror dere? Trenger vi husrensing? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kontakt ansvarlige for Åndendes Makt! Det farer uten tvil mange onde ånder rundt i huset ditt! Kjære vene! Lenke til kommentar
super2277 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hei, Mora mi er overbevist om at huset vi bor i er hjemsøkt. Jeg er mer av typen som tror på logiske forklaringer. Men jeg skal innrømme at det har vært noen merkelige hendelser siden vi flyttet inn: - En gang ringte det noen på døren, og da jeg gikk for å åpne, var det ingen der. Dette kan ha sin logiske forklaring, sånn som kanskje noe feil med elektronikken til dørklokken, men jeg tviler på dette, siden det aldri har skjed noe lignende før - Gassballongen jeg kjøpte på 17. mai ble plutselig tom. Nå sitter den fast i viften min. kanskje et tegn? - En gang hadde jeg 2 burn i kjøleskapet. Uten forklaring forsvant begge. Neste dag fant jeg dem tomme i søppelet. De var helt sammenmost, og det var egentlig ganske skummelt. Ingen av brødrene mine sier at de vet noe om hendelsene Til å begynne med var jeg skeptisk, men nå tror jeg ikke det kan finnes andre forklaringer enn at huset er hjemsøkt. Eller hva tror dere? Trenger vi husrensing? jeg blir fort lit red når det knirker i dørene har og vegen og tv så vi bege to siter lit fast har Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Angående burn-boksene så vil jeg umiddelbart anta at brødrene dine, eller noen andre i huset, lyver om at de har tatt dem. Men samtidig, jeg avskriver ikke uforklarlige hendelser hjemme hos folk, da jeg selv har vært vitne til sånne ting hjemme hos oss. Men jeg kan ikke si at eksemplene dine skiller seg spesielt ut som veldig uforklarlige. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) HAha, alle disse har logiske forklaringen 1.Noen som tulle ringte på døra, dinget på og sprang av gårde. 2.Ballongen har blitt dratt inn i vifta, og laget et hull slik at lufta gikk ut. 3.GARANTERT en av brødrene dine som har tatt Burn boksene dine. Tviler huset ditt er hjemsøkt Edit: Leif Endret 2. juni 2009 av Borden Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvor gamle er brødrene dine? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Hvor gamle er brødrene dine? 12 og 7, og det er det som er så skummelt. Det står jo på boksen at det ikke er ment for barn, så det kan umulig ha vært dem Lenke til kommentar
HValder Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvor gamle er brødrene dine? 12 og 7, og det er det som er så skummelt. Det står jo på boksen at det ikke er ment for barn, så det kan umulig ha vært dem Som sagt, TS er eit troll eller ein idiot. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har ikke jeg lest noe lignende før? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvor gamle er brødrene dine? 12 og 7, og det er det som er så skummelt. Det står jo på boksen at det ikke er ment for barn, så det kan umulig ha vært dem Bor du i nærheten av brukeren saluttknall? Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hei, Mora mi er overbevist om at huset vi bor i er hjemsøkt. Jeg er mer av typen som tror på logiske forklaringer. Men jeg skal innrømme at det har vært noen merkelige hendelser siden vi flyttet inn: - En gang ringte det noen på døren, og da jeg gikk for å åpne, var det ingen der. Dette kan ha sin logiske forklaring, sånn som kanskje noe feil med elektronikken til dørklokken, men jeg tviler på dette, siden det aldri har skjed noe lignende før - Gassballongen jeg kjøpte på 17. mai ble plutselig tom. Nå sitter den fast i viften min. kanskje et tegn? - En gang hadde jeg 2 burn i kjøleskapet. Uten forklaring forsvant begge. Neste dag fant jeg dem tomme i søppelet. De var helt sammenmost, og det var egentlig ganske skummelt. Ingen av brødrene mine sier at de vet noe om hendelsene Til å begynne med var jeg skeptisk, men nå tror jeg ikke det kan finnes andre forklaringer enn at huset er hjemsøkt. Eller hva tror dere? Trenger vi husrensing? dø Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Troll eller idiot. Troll. Han vil sikkert bare vise hva han mener om denne tråden, ved å vise at alle tingene der har logiske forklaringer. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Hvor gamle er brødrene dine? 12 og 7, og det er det som er så skummelt. Det står jo på boksen at det ikke er ment for barn, så det kan umulig ha vært dem Hjemsøkt! Endret 2. juni 2009 av Tanner Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Har hatt mange slike opplevelser jeg. Første gangen var da jeg sov hos kjæresten i begynnelsen av forholdet, vi hadde gått og lagt oss, og plutselig så skur vasken seg på, sånn helt uten videre. Selvfølgelig skulle jeg være tøff og sto opp for å sjekke, men tror aldri jeg har vært så redd før.. hehe. etter en stund flyttet vi der i fra, og inn i et anneks. Der også foregikk det masse merkelige saker, for det første så var det en spesiell lyd som kom nesten hver natt, på samme tid, tror det var rundt 12. da kom det akkurat som et lite brak i leiligheten. Først så regnet jeg med at det var leiligheten som "vokste" det vil si at veggene utvidet seg bitte litt, men det kan ikke skje hele tiden. Andre ting som har skjedd der også er at opp til soverommet som ligger påen hems, er det er skikkelig bratt trapp/stige. Den trappen kom det også mye lyder i fra, slik lyd som bare kommer når man går i den. Lyden som kommer når man har kommet opp til soverommet på gulvet har også en spesiell lyd, og den og hørte vi, akkurat som om noen går langs sengen. Men det værste som har skjedd er en kveld jeg var alene hjemme, (dama sov hos ei venninna), da begynte kvelden med det berømte braket, etterfulgt av lyder i trappen og når "det" hadde kommet opp trappen hørte jeg noen gå langs sengen og følte at noen sto og så på meg.. der lå jeg, og prøvde og sove, men det fikk jeg ikke til. Så tenkte jeg faen, jeg stikker ut, så jeg gikk ut for å få meg litt luft og gikk meg en tur, da jeg kom tilbake fra turen så sto jeg foran leiligheten og tenkte, faen, ingen skal få skremme meg vekk fra leiligheten, så jeg gikk opp og la meg igjen.. men da kom ikke de lydene tilbake... den kvelden..! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Med tanke på at denne tråden blir brukt som en slags respons til den tråden som ble linket her, er den ganske genialt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 - En gang hadde jeg 2 burn i kjøleskapet. Uten forklaring forsvant begge... Ingen tvil. Det er Saluttknall som har vært på ferde! Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 - En gang hadde jeg 2 burn i kjøleskapet. Uten forklaring forsvant begge... Ingen tvil. Det er Saluttknall som har vært på ferde! hmm..hadde engang en 6er i kjøleskapet, plutselig var de borte vekk!! creepy! Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Det trådstarter sier har en viss riktighet. Jeg trodde jeg tok med meg en hel gjeng fra byen på nachspiel. men det jeg opplevde der jeg lå på gulvet hjemme var en masse smelling i dører og knusing av glass , samt mye skriking og hyling! Og når jeg våknet var det ingen i huset og inventaret var snudd opp ned. Dette skjedde for 2 dager siden. Er redd og forvirret her, tror dere dette kan hende igjen? Det var som i en drøm hele greia. Har jeg nå noe overnaturlig som hjemsøker meg? Alle råd er ønskelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå