mad_arab Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg fikk en e-post fra banken min (BN) om at det var sendt en forsendelse til meg og at jeg trengte pass for å hente denne. Men jeg har ikke bestilt noe fra dem i det siste, og kortet mitt fungerer fint. Jeg aner ikke hva denne pakken er/var. Det er nå snart fire uiker siden og jeg har ikke fått noen hentelapp i posten heller. Jeg synes det er mystisk, og jeg tenkte å kontakte dem for å sjekke at det ikke er noe id-tyveri eller liknende på gang. Problemet mitt er at jeg finner hverken telefonnummer eller e-post adresse til Bank Norwegian, hverken på hjemmesidene deres eller i nettbanken. Vet ikke om jeg bare er dårlig til å lete eller om de ikke ønsker å bli kontaktet.... Lenke til kommentar
nls Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Når du ringer (ringte) kundeservicen til BN, fikk du beskjed om at det var skjedd en feil når de byttet underleveradør eller noe lignende, og at de var blitt sendt ut en slik melding til ekisterende kunder uten at det var noe å hente, dette var før du kunne velge innvalgs tast, så det gjaldt nok endel, jeg antar nå at det er dette siden du sier det er 4 uker siden, selvom det slår meg som merkelig at det har tatt 4 uker før en kunde reagerer på å ikke ha fått noe når de smsen kommer et par dager før utsendelsen, forøvrig er kontaktinformasjonen til BN Bank Norwegian AS Postboks 338 0101 OSLO E-post: [email protected] Faks: 23 16 38 28 Kundeservice: 02929 Innvalgsmeny: -Gjelder henvendelsen Kort, tast 1 -Gjelder henvendelsen Nettbank, tast 2 -For andre henvendelser, tast 3 Fra utlandet: +47 23 36 16 99 Fra deres Kontakt oss Du kan også sende elektronisk brev til de når du er innlogget i nettbanken Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Takk, jeg klarte virkelig ikke å finne den siden der ved å browse, men mistenkte jo at det muligens bare var jeg som rotet. Trykket meg igjennom Hjelp og Spørsmål og Svar, men skal ikke unnskylde meg siden inforamsjonen tydeligvis er der Grunnen til at jeg ikke har gjort noe før, er delvis treghet og at jeg ikke har klart å finne noen enkel måte å kontakte dem på. Jeg tenkte at en eventuell pakke kunne være forsinket, men det virket jo litt rart. Uansett greit å vite at det ikke er noe å bekymre seg for da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå