Gå til innhold

[Løst]Sluttet å selge produktet jeg hadde kjøpt

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg kjøpte et kabinett (antec p182) fra amentio(sammen med en ssd) i forgje uke. De hadde ingen på lager for øyeblikket da. Når jeg skulle se på bestillingen i dag så jeg at de ikke solgte kabinettet jeg ventet på. ("Produktet er ikke lenger i vårt sortiment. Ta kontakt om du trenger hjelp til å finne et erstatningsprodukt.")

Hvilke rettigheter har jeg nå. Kan jeg droppe bestillingen og bestille en annen plass. Eller får jeg velge ett annet kabinett uten ekstra kostnadder (alternativt antec p193). noen som har vært ute for en lignende situasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har nok ikke så mange rettigheter. Du kan få pengene tilbake eller velge et nytt, og det er vel egentlig det. Det går jo selvsagt an å ringe de å spørre, men har mine tvil om Amentio.

Selv har jeg bestilt varer der et par ganger tidligere på grunn av pris, men må innrømme at jeg i ettertid heller hadde betalt noen kroner ekstra et annet sted. Somlete og treg levering, og måtte sende de en e-post for å få faktura, samt at lagerstatus gjerne kan lyve. Endte i alle fall opp med å vente tre uker på en skriver de skulle ha to igjen av når jeg bestilte (og skrivere er vel ikke den tingen som forlater lageret raskest vel?). Hovedkortet mitt ble fraktet av <kommer ikke på for øyeblikket hva de heter>. De syntes det var like greit å sende meg et brev om at det var kommet en pakke til meg, fremfor a) ringe/sende sms (nummeret sto på pakken), eller b) komme på døra og prøve å levere det ut. Mens jeg satt med alt annet måtte jeg vente på hovedkortet mitt fra det ankom fraktselskapet i Trondheim en torsdagsmorgen og helt til mandags ettermiddag da jeg ikke mottok brevet før lørdag (selv om 75% av A-post skal være fremme dagen etter).

Ble litt off-topic, men, men ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...