Tang1 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har tenkt å kjøpe ny luftbørse, men har ikke sett noen med den jeg har tenkt å kjøpe (som forøvrig er en Hatsan 125) men ser at den er å få bestilt over nettet, men på g-sport, som er det billigste jeg fant, så var det kun betaling med visa eller mastercard. Det jeg egentlig skulle spørre om, var om det var noen som visste om en nettbutikk hvor de selger denne hvor jeg kan få den tilsendt og betale ved postoppkrav? håper på rask respons og på forhånd takk Lenke til kommentar
haakl Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har tenkt å kjøpe ny luftbørse, men har ikke sett noen med den jeg har tenkt å kjøpe (som forøvrig er en Hatsan 125) men ser at den er å få bestilt over nettet, men på g-sport, som er det billigste jeg fant, så var det kun betaling med visa eller mastercard. Det jeg egentlig skulle spørre om, var om det var noen som visste om en nettbutikk hvor de selger denne hvor jeg kan få den tilsendt og betale ved postoppkrav? håper på rask respons og på forhånd takk hehe, står på profilen din at du er født i 1992, dvs. at du ikke er 18 enda ble litt nyskjerrig da du sa at du måtte ha postoppkrav :/ regner nok med at denne tråden kommer til å bli stengt ... Lenke til kommentar
Tang1 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Har tenkt å kjøpe ny luftbørse, men har ikke sett noen med den jeg har tenkt å kjøpe (som forøvrig er en Hatsan 125) men ser at den er å få bestilt over nettet, men på g-sport, som er det billigste jeg fant, så var det kun betaling med visa eller mastercard. Det jeg egentlig skulle spørre om, var om det var noen som visste om en nettbutikk hvor de selger denne hvor jeg kan få den tilsendt og betale ved postoppkrav? håper på rask respons og på forhånd takk hehe, står på profilen din at du er født i 1992, dvs. at du ikke er 18 enda ble litt nyskjerrig da du sa at du måtte ha postoppkrav :/ regner nok med at denne tråden kommer til å bli stengt ... går an å registrere den på foreldre... har uansett funnet en butikk hvor de har den nå, så det er det samme:) EDIT: skriveleif Endret 2. juni 2009 av Tang1 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 For det første blir ikke luftvåpen registrert på noen, de blir kun solgt til noen. Og en annen ting, kan du ikke bruke foreldrene dine sitt kort (eller bruke ditt eget for den del) siden det faktisk er de som kjøper det? Hvis du lurer på om du kan kjøpe via postoppkrav er det sikkert bare å ringe til butikken eller sende en mail, med mindre den ligger i utlandet da, der støtter de av naturlige grunner ikke postoppkrav. Ellers så kan du troppe opp i butikken og be dem bestille inn et til deg, så får du det en ukes tid senere, og så kjøper faren det til deg. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 man har jo lov til å skyte under oppsyn av en person over 18, med tillatelse av eieren av våpenet selvfølgelig. men jeg skjønner egentlig ikke hvor folk engang tenker på det, har ikke hørt om et tilfelle der noen har blitt tatt for noe sånt noe, så lenge de skyter i hagen eller bakgården (kanskje jakt tereng også?)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå