Bonna86 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Håper noen smarte forummennesker kan hjelpe meg der ute. Pga eksamen osv, er jeg ganske stressa i hodet nå, og klarer ikke helt å tenke klart. Trenger derfor desperat hjelp før jeg går ut av mitt gode skinn. Det har seg slik at når jeg prøver å starte FF får jeg kun opp blanke/hvite sider. Eneste siden jeg får opp er gmail, men ikke f. eks google o.l. Har prøvd alt fra sider som kvinneguiden til vg, men ingen sider lastes opp. Altså, det står "fullført" nederst i venstre hjørne, men alt er altså hvitt. Dette er på min bærbare pc, med Windows Vista. Nettverket fungerer godt på den stasjonære som jeg sitter på nå, som er det samme trådløse nettverket som den bærbare er tilknyttet. Noe annet som er rart er at jeg kommer inn på IE, men verken på Google Chrome eller FF på min bærbare. Har sjekket nettverksinnstillinger, men det står at tilgangen er god til nettet, og noe annet som er spesielt: jeg reiste nettopp med buss fra Kristiansand til Oslo, der det var trådløst nett, og da funket FF fint, uten noen blanke sider (dette er kun et par timer siden). Noen som vet hva det kan være? Jeg takker for alle tips! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Forresten, sjekket gmail'en min (som jeg kommer inn på), og der vil ikke noen bilder vises, altså slik som de andre sidene jeg prøver å komme inn på FF. Har dette kanskje noen sammenheng? *Føle seg dum og stressa* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Øh... Den venter kanskje på noe reklame stuff. Beveg pakeren over de hvite områdene og sjekk hva som står på status linja. Hvordan klarer du å skrive her forresten ? Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Skriver vel fra den stasjonære regner jeg med? On topic: Har du prøvd en reinstall av FF + regedit opprydding? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Øh... Den venter kanskje på noe reklame stuff. Beveg pakeren over de hvite områdene og sjekk hva som står på status linja. Hvordan klarer du å skrive her forresten ? Slik jeg skrev i første innlegg; Nettverket fungerer godt på den stasjonære som jeg sitter på nå, som er det samme trådløse nettverket som den bærbare er tilknyttet. Og det skjer ingenting når jeg drar pekeren over de hvite områdene. Skriver vel fra den stasjonære regner jeg med? On topic: Har du prøvd en reinstall av FF + regedit opprydding? Har prøvd å installere på nytt, og lastet nettopp ned Opera for å prøve der også, fungerer heller ikke der, ingen sider vil vises. Dette gjelder da tre nettlesere (Google Chrome, FF og Opera), med unntak av IE. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Tok meg 20 sekunder med googling for å finne denne Edit: Ser også ut til at dette kan være et spy- eller malware relatert problem, har du skikkelig anti-virus og brannmur kjørende? Endret 2. juni 2009 av Wixicy Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Tok meg 20 sekunder med googling for å finne denne Takk for hjelpen, skal sjekke det ut. Sånn kan det gå når man er stressa. Ja, har et ordentlig virusprogram, selvsagt. Endret 2. juni 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå