Gå til innhold

[Løst]Heftig spill pc - 12 000,-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært inne på tanken men han ønsket heller mer harddiskplass. Han ønsker å spille på max så derfor jeg har gått for 2*4890.

hiv med en cpuvifte.

Ikke nødvendig med noe utenom boxed viften, han har ikke planer om å overklokke.

Lenke til kommentar

Plass har han jo plenty av. Men har han allerede sagt nei til dette er det bare til å kjøpe, men står fortsatt på mitt. JEG tror HAN får mer morro ut av systemet med 1x4890 + 1x ssd. Bare 4890 kortet alene drar stort sett alt på full pupp. Du kjøper heller ikke noe pyse prosessor og gode RAM-brikker. Tror ikke han vil merke noe forskjell fra 2x kort enn 1xkort, men han vil merke veldig stor forskjell med en ssd disk.

Men dette er bare annbefalinger og det er helt fritt opp til han\deg til å benytte annbefalingene eller ikke.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Er helt enig med deg, hadde selv kjøpt en SSD hvis det var jeg som hadde kjøpt pc. Prøvde å snakke med han litt igår om det men han ønsker heller å kjøre spill på full pupp. Men får finne noen tester å vise til han så får vi se om han skifter mening.

Men ellers er det ikke noe du ville forandret på?

Takktakk :wee:

Lenke til kommentar
Var det jeg tenkte men er greit å spørre flere bare for å være på sikre siden :)
Det oppsettet var bang for det buck, om du hovedsaklig skal spille nå gå for 2x hd4890 også om du har råd kan jo du alltids kjøpe SSD etterpå. Er jo ikke et must enda =) GO FOR IT DUDE :D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...