Movieheart Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Litt vanskelig å finne en god emnetittel på dette så jeg får prøve å forklare bedre i tråden. Jeg har altså slettet all musikken i iTunes Music mappen fordi jeg ikke ville ha alt dobbelt opp. Så nå ligger alle sangene i Musikk mappen på Macen. Og da var det jo selvsagt slik at musikken som ligger på iTunes var "linket" opp mot den musikken som lå i Ituns Music mappen. Så når jeg prøver å spille av en sang så får jeg bare beskjed om at iTunes ikke finner sangen. Jeg kan jo gå gjennom en og en sang og velge ny bane ved å høyreklikke å trykke på Vis info, men med 1000 sanger i spillelisten er dette noe jeg ikke orker. Er heller ikke så lysten på å slette alt fra spillelisten og legge det inn på nytt igjen siden jeg kommer til å miste antall ganger sangene er spilt da. Og så har jeg også gjort om på en god del ID3 tagger samt lagt til flere album cover. Så det er mye arbeid å legge inn alt på nytt igjen. Så derfor lurer jeg på om det finnes noen funksjon som gjør at jeg kan velge ny bane for alle sangene på en gang. Eller i det minste for et album. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 • Gå i iTunes-menyen (helt øverst til venstre) • Velg Valg • Velg fanen Avansert • Under Plassering for iTunes Music-mappen, klikk på Endre... og velg din nye musikkmappe • Huk (eventuelt) av for Organiser iTunes Music-mappen (anbefales) • Huk av for å kopiere filer til iTunes Music-mappen når du legger til nye sanger (anbefales) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå