Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Full pakke til Mazda 323F 96mod. Prisant: 15k-20k

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe meg ny bil da jeg nermer meg 18 og skal ta lappen. Skal mest sannsynlig se på en Mazda 323F 1.8 GLX i løpet av noen uker, og har allerde lagt planene til rette for ett anlegg i bilen som skal låte "så bra som mulig/rent som mulig" og samtidig ha en sub som kan gi ifra seg om nødvendig. Hører for det meste på gammel/ny rock og en del hardrock. Blir heller _lite_ av trance/techno.

Skal ha full pakke med forsterker, SUB, front og bakre element og spiller(skulle helst sett for meg denne her om ikke andre spillere er å foretrekke fremfor denne? Er keen på skjerm til spilleren som kan taes ut som på denne pioneer modellen.

Kan muligens strekke meg litt lenger enn 20k om helt nødvendig for å nå ett høyere nivå på skarphet i lydbildet. Såg for meg Focal, men har vel funnet ut at dette er i det dyreste laget. Polk Audio og Rockford Fosgate leverer noen bra produktet har jeg fått inntrykk av? Hadde vert fantastisk bra om noen hadde tatt seg tid til å sette sammen noe fornuftig og velkomponert i forhold til krava mine her :-)

Mvh

Zaltatov

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Skal kjøpe meg ny bil da jeg nermer meg 18 og skal ta lappen. Skal mest sannsynlig se på en Mazda 323F 1.8 GLX i løpet av noen uker, og har allerde lagt planene til rette for ett anlegg i bilen som skal låte "så bra som mulig/rent som mulig" og samtidig ha en sub som kan gi ifra seg om nødvendig. Hører for det meste på gammel/ny rock og en del hardrock. Blir heller _lite_ av trance/techno.

Skal ha full pakke med forsterker, SUB, front og bakre element og spiller(skulle helst sett for meg denne her om ikke andre spillere er å foretrekke fremfor denne? Er keen på skjerm til spilleren som kan taes ut som på denne pioneer modellen.

Kan muligens strekke meg litt lenger enn 20k om helt nødvendig for å nå ett høyere nivå på skarphet i lydbildet. Såg for meg Focal, men har vel funnet ut at dette er i det dyreste laget. Polk Audio og Rockford Fosgate leverer noen bra produktet har jeg fått inntrykk av? Hadde vert fantastisk bra om noen hadde tatt seg tid til å sette sammen noe fornuftig og velkomponert i forhold til krava mine her :-)

Mvh

Zaltatov

Send en mail til engenaudio så setter han opp en god pakke til deg, han yter god service og gir veldig gode prise!

Lenke til kommentar

Hvor i landet bor du??

Infoen i første post burde holde for å kunne gi deg et bra tilbud....

Når du snakker om Focal, så trenger det ikke bli så ille dyrt.

Polk har også endel bra, men RF ville jeg holdt meg unna var jeg deg, de lever godt på sitt rykte, men leverer ikke like bra som det engang gjorde ;)

Jeg kan sikkert sette opp et tilbud til deg jeg også, men da er det greiest hvis du bor i nærheten, slik at man kan gi litt konkrete tips mens du selv SER hva det er snakk om, og så man slipper ekstra omkosninger ved frakt osv... Kasse til sub skal du sikkert også ha, og da kan det være greit å få en som er "formsydd" til din bil ;)

Spilleren du linker til, er foresten en helt kurrant spiller, som spiller av det meste ;)

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar

Hadde vert knall om du ville satt opp ett oppsett til meg :) selv om jeg skriver bokmål her, så bor jeg i Sogn og Fjordane :p

du kan sende oppsettet til mailen min: [email protected]

gi meg ett lite hint her når du har sendt om du gidder :)

EDIT: har flere kompiser som er fingerflinke og har satt opp/lagd til subkasser før, så det skal ikke vere noe problem :)

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...