Grumle Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Historiebladet ifra Bonniers En tråd hvor alle som leser i disse bladene, kan diskutere artikler, ulike hendelser og mye mer. Kort om historiebladet: Et blad som tar for seg mange historiske hendelser og intressante ting. Nettside: www.historiebladet.no Endret 2. juni 2009 av Grumle Lenke til kommentar
bBax1 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 leser bladet jeg også er veldig fornøyd med deg og synes det er riktig så interresant:) Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Fikset meg abonnement på det for en liten stund siden. Er meget fornøyd med bladet. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Abonnerer på det bladet, jeg og. Meget fornøyd med artiklene, interessante og lærerike. Er dessuten ikke alt som er like nyttig å vite, men artig å lese om. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg liker også Historiebladet interessante og lærerike artikler , bedre en selve Illustrert Vitenskap for tiden. Kansje lest meg lei av det bladet de siste 20 årene , Historie har gjerne lange gode artikler , som fyller blekka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå