TheIlluminated Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg har tenkt til å gå over til linux fullstendig, for jeg spiller bare WC3, UT2003 og CS Har valgt SuSe ettersom det er veldig mye skryt over den nyeste versjonen og håper på en fin overgang. Hva er forskjellen mellom Pro og Personal? Ser ikke noe særlig forskjell jeg, og lurer om noen her kan hjelp meg litt. Dessuten, hvilke bøker på linuxbutikken.no burde jeg skaffe i tillegg til SuSe? Dette er kanskje et litt unødvendig topic, men jeg måtte bare spørre. :oops: Lenke til kommentar
smetho Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hvis du kjøper SuSE så følger et en veldig god manual/bok med. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Takker for svar, slipper jeg noe ekstra. Noen som vet forskjellen på Personal og Pro edition? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Mye av forskjellen vil jeg tro er lisenser til programmer du ikke har bruk for. Du virker veldig "fresh" og optimistisk, det er bra. Å kjøpe og lese bøker tror jeg er veldig lurt. Håper du kommer deg "over" med motet i behold! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå