Frigg33 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hey! Jeg skal kjøpe meg en ny pc-skjerm, men akkurat på det området er jeg litt blank. Så jeg lurer på, hva bør jeg se etter? Hva blir sett på som bra responstid? Hva mer bør jeg se etter? Personlige erfaringer mottas gjerne. Skal for det meste bruke skjermen til gaming. Mvh. Oxaren Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hey! Jeg skal kjøpe meg en ny pc-skjerm, men akkurat på det området er jeg litt blank. Så jeg lurer på, hva bør jeg se etter? Hva blir sett på som bra responstid? Hva mer bør jeg se etter? Personlige erfaringer mottas gjerne. Skal for det meste bruke skjermen til gaming. Mvh. Oxaren Til gameing vil jeg gå for en skjerm med 2 ms har du en prisklasse å gå etter ? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 nei egentlig ikke, men vil helst ha det så billig som mulig. Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) nei egentlig ikke, men vil helst ha det så billig som mulig. ok. hmmm hvor stor har du tenkt da ? 17"? 19"? større ? Endret 2. juni 2009 av Zarcaz Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Egentlig ikke tenkt så mye på det, 17-20 er vel aktuelt kanskje Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Denne ? denne tror jeg er fin en kamerat av meg har maken og han er stor fornøyd med sin, og jeg har spilt på hans og den er bare helt konge men husker ikke om det er denne eller en annen modell, men tror denne duger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå