Gå til innhold

age of pirates 2

Anbefalte innlegg

Hey

nettopp skaffet meg age of pirates 2, å må si jeg er helt grønn på dette feltet.

noen som har noen tips til hvordan mann kan komme seg opp i lvls?

tjene peng og hvordan gjøre sea battles? sliter noe sykt med å treffe og i det hele tatt få avfyrt skudd med kanonene.

liten trailer om spillet

noen tips til en nybegynner?

Endret av spaceway
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

kikka på traileren der. Den kanonskytinga ser ufattelig lame ut.

Her kan du se en trailer på det beste piratspillet ute nå :) Ville bare tipse deg

Lenke til kommentar

Beklager å si det men Age Of Pirates 2 er et rett og slett crappy spill.

Kontrollen er dårlig, lite variasjon i både oppdrag og dialog.

Jeg hadde store forhåpninger til dette spillet selv, da Pirates! Gold er et av mine alltime favoritter.

Problemet ditt med å avfyre kanonene bunner nok ut i at de er for dårlige og derfor må være veldig nært fienden for å nå frem, samtidig som det går ekstremt treigt å reloade dem. Noen av ammunisjonstypene er også "nærkampsammunisjon"

Skal du ha noen sjans mot større skip ved å boarde dem eller angripe festninger bør du ha med et stort mannskap og mange offiserer som kan forsvare deg da fekte/parrerings-kontrollene er elendige.

Anbefaler å gå tilbake til gode gamle Pirates! i stedet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...