Joe DiMaggio Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hei. Jeg har sjekket litt rund på nettsidene til forsjellige forsikringsselskap. Jeg har ikke kontaktet noen på telefon, men sjekket med priskalkulatoren demmes. Ingen som jeg har vert innom kan beregne forsikring på disse bilene. Hvorfor det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Sjelden bil som ikke er i databasene? Eller så vil de ikke forsikre den i det heletatt? Lenke til kommentar
Penny Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Normalt at nettkalkulatorene ikke støtter biler med motor litt større enn "norgespakken" på 1.8 og 4 sylindre. Trenger ikke være spesielt kjappe biler heller, BMW 7-serie og Jaguar XJ med minste motor og høy vekt er jo ikke spreke, men likevel er forsikringsselskapene vanskelige. Forbasket irriterende når man velger bil på første skjerm og må fylle ut ørten bilder etter det før man får melding om at bilmodellen uansett er for spesiell til å regne pris på nettet. Kunne de ikke bare sagt fra så snart man valgte den modellen da!? Postbanken er den eneste jeg har funnet som hvertfall gir et prisforslag på alle bilmodeller (som de har i listen) uansett, og S2 ser ikke spesielt rimelig ut. RS-bilene fant jeg ikke i listene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå