Gå til innhold

The West Wing (Presidenten). Noen andre som har sett serien?

Anbefalte innlegg

Noen andre som har sett denne serien? Uheldigvis har den blitt tatt av luften nå, etter syv sesonger. Selv kom jeg over denne serien pga. at jeg var utrolig fan av "Studio 60", og da denne ble tatt av luften etter første sesong, fant jeg ut av det var samme skaperen som av "The West Wing".

Selv syns jeg det er fantastisk god underholdning, og veldig godt skuespill, men et godt manus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Ingen over, ingen ved siden!

Denne har jeg lyst på: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/1112960/The...-7/Product.html

Det var jo ikke så dyrt, også med norsk tekst og greier da. Hum, kanskje noe å lure på det der. :)

Bestilte du (eller andre) denne? I så fall, måtte dere betale moms og gebyr?

Jeg har ikke fått rota meg til å bestille den enda, men nå er jeg heller ikke ferdig med å se alle episodene på nettet heller da. Har kommet meg til sesong fire nå, og

Rob Lowe (Sam Seaborn) har akkurat forlatt "gjengen"

. Hørt at Jimmy Smits kommer inn om litt, gleder meg til å se hvordan han tar seg ut. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har sett West Wing ca. 2,5 gang.

Serien er best fra sesong 1 til omtrent der Rob Lowe sluttet/fikk fyken.

Det var nedtur. Kjemien mellom karakterene til Rob Lowe og Richard Schiff var morsom. Denne serien anbefales.

Bradley Withford og Matt Perry hadde god kjemi i en episode på West Wing. Regner med det er en av grunnene Aaron Sorkin satt de sammen i Studio 60 on the sunset strip. Kan huske å ha lest at Studio 60 kostet for mye penger iforhold til seertallene. Amerikanere er rare. Serier som europeere liker blir ikke likt i USA.

Jeg skal bestille en slik boks, men må vente noen år. Ikke lenge siden jeg så hele serien :)

Endret av Ildhode
Lenke til kommentar
Jeg har sett West Wing ca. 2,5 gang.

Serien er best fra sesong 1 til omtrent der Rob Lowe sluttet/fikk fyken.

Det var nedtur. Kjemien mellom karakterene til Rob Lowe og Richard Schiff var morsom. Denne serien anbefales.

Bradley Withford og Matt Perry hadde god kjemi i en episode på West Wing. Regner med det er en av grunnene Aaron Sorkin satt de sammen i Studio 60 on the sunset strip. Kan huske å ha lest at Studio 60 kostet for mye penger iforhold til seertallene. Amerikanere er rare. Serier som europeere liker blir ikke likt i USA.

Jeg skal bestille en slik boks, men må vente noen år. Ikke lenge siden jeg så hele serien :)

Jeg har akkurat kommet fordi episoden hvor Rob Lowe gikk ut, blir spennende å se hvordan Joshua Molina prøver å fylle hans sko, spesielt nå som han har begynt å jobbe for vise presidenten. sitter egentlig og venter litt på at Jimmy Smits skal komme inn, gleder meg litt til å se hvordan han takler rollen som politiker.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

The West Wing regnes vel for å være den beste TV-serien på planeten og jeg kan til dels være enig. Men har vanskelig for å forestille meg hvordan den hadde vært uten Bradley Withford. TWW har rekorden for flest Emmy awards for første sesong av en serie (9). Den vant "Emmy Outstanding Drama Award" 4 ganger, som er en rekord den deler med L.A. Law og hill Street Blues. Alle sesongene var nominert for Outstanding Drama. I tillegg har skuespillerne Emmy awards i bøtter og spann. Er ikke så lenge siden jeg så igjennom alle 7 sesongene og er vel tredje gangen jeg gjør det. Fantastisk serie som anbefales varmt! Men kan vel også legges til at den ikke passer for alle. Samtalene går ofte i et rasende tempo og på til dels avansert engelsk så de som leter etter tanketom underholdning i 42 minutter bør kanskje se noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...