Alexanderdj Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Testet en Touch Pro 2 (ikke ferdig utgave) i helgen, og kan bare si en ting. Det er en fantastisk telefon Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hadde kjøpt tp2 uten tvil om det bare hadde vært mini jack Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 For en lineup! Den ene godbiten etter den andre. Blir Nokia N97 på meg Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Omnia HD har ikke hevedet å ha verdens høyeste oppløsning heller.. Det den derimot har er en fargerik capacitiv AMOLED berøringsskjerm skjerm og muligheten for og spille in video i HD kvalitet. (Den eneste mobilen som kan spille in video i HD enn så lenge) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Da er det virkelig synd at man ikke har gitt AMOLED 3.7"eren til Omnia HD 800*480 oppløsning, hvis det har funnets så lenge som det sies. Hvorfor gi en såpass bra telefon med en kickass AMOLED 3.7" noen lavere oppløsning? For å kunne skryte av batteriet? Og hvorfor i alle dager ga de ikke Omnia HD 32GB internminne når et av salgsordene er "HD opptak"? Det virker ikke helt ferdig gjennomtenkt. TP2 kunne vært interessant om den IKKE kjørte windows mobile (dobbel urk). Endret 3. juni 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 TP2 kunne vært interessant om den IKKE kjørte windows mobile (dobbel urk). Du ser ikke mye til Windows Mobile på TP2. HTC har klart å gjemme bort Windows Mobile, slik at brukeren kun blir eksponert for HTC sitt eget grensesnitt (Touch Flo 3D). Dette er mye bedre gjennomført enn tidligere Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Da er det virkelig synd at man ikke har gitt AMOLED 3.7"eren til Omnia HD 800*480 oppløsning, hvis det har funnets så lenge som det sies. Og hvorfor i alle dager ga de ikke Omnia HD 32GB internminne når et av salgsordene er "HD opptak"? Har du prøvd Omnia HD, evt. sett gode videoer av skjermen? Ta en kikk, det kommer til å være den beste skjermen du har sett på mobil. Sammenlignet med enkelte andre så har ikke Omnia HD en imponerende pikseltetthet, men det viktige er at den er langt over det akseptable. Jeg ville f.eks. langt heller hatt denne skjermen enn skjermen i X1i, uansett om teksten der ser bedre ut med lupe. Og minnekort kan man selvfølgelig kjøpe ekstra hvis man trenger. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Genser: Jeg heller mer mot Omnia HD enn N97 akkurat nå, det eneste som gjør meg usikker er om jeg bør ha et qwerty tastatur. Jeg har aldri hatt en smartmobil i denne klassen før. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Genser:Jeg heller mer mot Omnia HD enn N97 akkurat nå, det eneste som gjør meg usikker er om jeg bør ha et qwerty tastatur. Jeg har aldri hatt en smartmobil i denne klassen før. Ta en titt på denne previewen, se når han skriver på touchskjermen.. 4.25 ut i filmen.. Er selvsagt litt vanesak, men for min del må jeg ha taster.. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nokia 6720Classic er anslått til å komme i kvartal 2. Noen som har hørt noe om når den kommer? En som sjekket i en butikk i Trondheim, og der sa de at den kom først til høsten pga pga ... Noen som har noe bekreftende? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ser ut som også denne måneden kan bli kjekk. Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nokia 6720Classic er anslått til å komme i kvartal 2. Noen som har hørt noe om når den kommer? En som sjekket i en butikk i Trondheim, og der sa de at den kom først til høsten pga pga ... Noen som har noe bekreftende? Slik det ser ut nå kommer den i midten av juni i storbritannia, og sannsynligvis til Norge i juli. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Juni mnd er et eldorado for en mobil interesert mann/kvinne Samsung Omnia hd Nokia N97 Nokia N86 W995 Endret 4. juni 2009 av Andynator Lenke til kommentar
dkid Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Gleder meg veldig til HTC Touch Pro 2 kommer. Virker som en veldig interessant telefon, men det heller litt mer mot Omnia HD for det er den som får den råeste skjermen hittil. Juni er en herlig måned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg