Gå til innhold

Ny stasjonær til ca 8000

Anbefalte innlegg

Etter å ha tittet rundt på siden og latt meg inspirere til at jeg på død og liv burde skaffe meg en ny stasjonær til de verste regndagene, har jeg kommet fram til et mer eller mindre greit oppsett føler jeg. Fått noen tips av venner allerede, men tenkte jeg skulle ta en runde på forumet og høre hva andre syns om konfigurasjonen..

tar i mot hets og tips om forbedringer :p

en ting jeg har tenkt på ang opsettet er at hovedkortet ikke har støtte for ddr3 minne, Er det et stort minus med tanke på framtiden?

-også mangler jeg foreløpig et kabinett...

Kommer til på bruke pcen til å se filmer, laste ned en god del ting + spille et par spill a la CoD, BF, C&C etc...

-det var vel det.. legger ved link til handlevogn

oppsett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppsett

Her vil du få veldig mye for pengene! Vil du spare 2k kutter du ned ssd disken og den ene rammen. Men med disse to komponentene vil lage krutt i systemet. Har valgt å kjøre 4770 i CF, dette er nok det mange vil si er mest bang for bucket i skjermkort fronten per idag. Har også en god del mindre strømforbruk enn feks 4890 og det vil igjen gi mindre støy.

Har også laget opp et oppsett uten ssd disk og kun 4gb ram. Her får du igjen en bedre prosessor,ddr3, større hardisk og et hovedkort med AM3-støtte. Selfølgelig crossfire muligheter her også!

Oppsett 2

Begge er gode oppsett uansett hva. Lykke til med kjøpet ;)

Endret av x3m_pl4yer
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Takk for svar og alternativer, selv om jeg bare får sett på oppsett 2, tror det er noe galt med den første linken.. -Men det virker som klart bedre og litt mer "framtidsrettet" oppsett.

TY

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...