Maranello Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Er på leit etter et kamera som kan monteres i bil under billøp (bilcross og rallycross). Er det noen som har erfaringer med dette eller vet hva kamera som blir mest brukt? Tenkte jeg skulle ha mitt Sony TRV-950 DV kamera i bilen, men merket at det slår ut med en gang det får et lite dunk. ingen ideer? Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hei. Sony har et "LipStick" kamera som jeg vet brukes en del. (Autofil etc..) Du kan da bruke TRV-950 kameraet som opptaker, på et støtsikkert sted, og trekke mikrofon og "LipStick" kameraet der du vil ha det. Jeg fant denne linken: http://bssc.sel.sony.com/Professional/weba...&sp=16&id=24754 men om det finnes flere versjoner vet jeg ikke.. -Kisp Lenke til kommentar
are@tallak Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Heisann, har nylig anskaffet oss et "BULLET CAM" fra Sony. Såvidt vi vet er det bare SpyShop som har dette i Norge. De holder til i 2. etasje over Spinn på Storo i Oslo. Sjekk det ut, koster drøye 4000 og oppover. Sjekk det ut, bra service har de også! Vi har testet det på både bil, DH-sykkel og FMX sålangt, fungerer som smør! MvhA (Har samtidig et spørsmål til folk med peil her; trenger en overgang fra BNC (koax) til Phono (gul inngang på DV-cam) eller S-VHS. Tips mottas med stor takk. Tror Benum har noe sånt, andre? Lenke til kommentar
FARGERIK Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Prøv ELFA i Sandakerveien 76, nedenfor Storo. De har det meste man trenger av dupeditter (Clas Ohlson for voksne...hehe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå