Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt The eye of the judgment start pakke, og set 1,2,3?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe eyecreate camera til playstation 3. Og lurer på hvordan jeg går frem når jeg skal kjøpe The eye of the judgment. Er det samme hva slags pakke man kjøper, eller er det en sån start pakke man må begynne med? For man må vel ha både cd, brett og kort? Kunne noen gitt meg noen linker, eller fortalt litt hvordan jeg går frem?

Endret av PowerShot-x
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal kjøpe eyecreate camera til playstation 3. Og lurer på hvordan jeg går frem når jeg skal kjøpe The eye of the judgment. Er det samme hva slags pakke man kjøper, eller er det en sån start pakke man må begynne med? For man må vel ha både cd, brett og kort? Kunne noen gitt meg noen linker, eller fortalt litt hvordan jeg går frem?

Hvis du kjøper kameraet og spillet i samme pakke, så er jeg ganske sikker på at du får med alt du trenger. Det er vel det billigste også.

Lenke til kommentar

Hvis du kjøper kameraet og spillet i samme pakke, så er jeg ganske sikker på at du får med alt du trenger. Det er vel det billigste også.

Har lett litt, men har du noen tips hvor jeg kan kjøpe det. Gi meg gjerne en link.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har lett litt, men har du noen tips hvor jeg kan kjøpe det. Gi meg gjerne en link.

Fant det til slutt. De som vil, kan kjøpe det her. Da er det inklusivt kamera. Det går også ann å kjøpe kort her, og her.

Lenke til kommentar
Du kan kjøpe startpakken av meg. :)

Har alt kjøpt den. Men er nå på utkikk etter set 3 kort.

Edit:

Ps: Noen some vet hvordan man discard card fra hånden. Har prøvd noen ganger uten å få det til. Eller er det sån at det er spesielle tider/runder som man kan discard card fra hånden som man ikke vil ha.

Endret av PowerShot-x
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...