pekka1991 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) mener du skal ha 4 timer kjøring i "pakken" langkjøring, noe planlegging også. om disse blir delt opp i 2 turer er det vel samme? står hva du skal ha på www.vegvesen.no Endret 2. juni 2009 av pekka1991 Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Men det er ikke det samme når turene er på 4 timer og 5 timer... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det er to langkjøringer ja, disse tar en dag hver omtrent, med planlegging og pauser og slikt. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det står ikkenoe på vegvesen.no at det er obligatorisk med langturer? Eller er det jeg som ser fryktelig dårlig? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 da jeg kjørte opp, tok vi 2 langturer. En der vi øvde på forbikjøring samtidig, og en dær vi kjørte langt for å komme til tromsø for å ta bykjøring. Så vil tro det er obligatorisk? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg hadde kun en langkjøring når jeg kjørte opp. (oslo - Svinesund) med inklusiv forbi kjøring Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg hadde kun en langkjøring, og mener at det ikke skal være mer enn det som er obligatorisk. Man har jo forbikjøring, kan være noen anser det som en langkjøring også med tanke på at man skal kjøre en hel dag da også. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Her kan du lese hva du skal igjennom på trinn 4 og sikkerhetskurs på vei. I og med at kurset er på 13 timer, hvorav 4 er teori, kan det dermed ikke tas på èn tur. Den ene delen handler om bykjøring, og den andre forbikjøring (risiko landevei). For de som ville ha noe fra Statens Vegvesen kan det finnes her. Endret 2. juni 2009 av >Jonas< Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 glattkjøring, langkjøring(landeveiskjøring) og kartkjøring. De 3 er obligatorisk. De 2 siste er egentlig kun en pakke på 9 timer, men er delt opp i 5 timer og 4 timer fordi 9 timer på en dag er for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå