Gå til innhold

Nybegynner modding..

Anbefalte innlegg

har aldri modda noe i mitt liv.....

Trenger råd for hvordan jeg skal gå fram..

min plan er å skjære ut to 120mm viftehull i min Chieftek. et i toppen (suger ut) og ett nede til venstre i sidedøren (blåser inn)....

har fra før 3 vifter i standard"brønnene".. to oppe bak som blåser ut og en nede foran som blåser inn...

noen tips til verktøy ol....

Har stikksag, bor men ikke noe passende blad eller bor. Hva trenger jeg, hva koster det og hvor får jeg kjøpt det... (gjerne bilder hvis noen haar gjordt noe lignende)....

(Prøver igjen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
no offence men søk litt da! Viss du har gjordt det og fortsatt ikke vet det skal jeg si det.

Har søkt og lest flere hundre inlegg om det.... Men noen sier dremel er best, noen sier hullsag og noen sier stikksag. Har stikksag selv men lurer på om det er vanskelig og sage pent.

forresten,,, hvordan får du av toppen på et Chieftek Dragon kabinett. Det er bolta fast.

Lenke til kommentar

Du får ikke toppen av, uten å bore ut skruene. Er da mye bedre og heller tømme hele kabinettet for stuff og ta det med til verkstedet. :) ¨

Stikksag funker bra det, men har du ikke tolmodighet til og pusse for hånd/ikke dremel til og pusse, så bør du ha list. Kan bare ta isolasjonen til en ledning e.l og kutte denne og bruke som list, hvis resultatet ikke blir perfekt. Stikksag holder veldig bra hvis du har ett blad som er bra, og litt tolmodighet.. Spør selgern i butikken om hva slags blad du skal ha til metall..(eller alu hvis det er det du har..) Si ifra om tykkelsen også.. (mer eller mindre 1-2mm tror jeg)

Mvh Nvoetfiv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...