Amsen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Blås ut om hva som skjer på eksamen, hva du kom opp i etc.... Lykke til alle sammen ! =D Gjekk rett vest... Hva skjedde? Og hva fikk du? Hvilket fag kom du opp i? Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Hey, jeg kom opp i engelsk og trakk temaet "All the world's a stage". Tenkte jeg skulle fokusere på den gamle greske dramatikken og hvordan den har påvirket den vestlige dramatikken, og kulturen generelt. Noen som har noe tanker eller idéer om ting jeg kan snakke om/trekke inn? kkthx Endret 8. juni 2009 av Proven Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kom opp i naturfag- energi! Hjelp meg, noen Lenke til kommentar
Sv3tt Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kom opp i matte Hus og tomter.. yay Noe innen: - Areal og Volum - Prosent - Legging av golvfliser, - hvor mange må til ? osv.. - Målestokk Er ikke så vanskelig egentlig da. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Var egentlig ganske heldig jeg. Kom opp i engelsk og trakk William Shakespeare Nå er det bare å sette seg ned med The Globe og Stratford Upon Avon Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ble 5 på meg. Misfortå meg rett, men er litt skuffet over at det ikke ble 6. Spesielt fordi sensor sa jeg var litt refleksjon unna en 6'er. Hadde enkelt tatt 5'eren på forhånd, men er bare skuffet over hvor lite det var mellom 5'eren og 6'eren. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ble 5 på meg. Misfortå meg rett, men er litt skuffet over at det ikke ble 6. Spesielt fordi sensor sa jeg var litt refleksjon unna en 6'er. Hadde enkelt tatt 5'eren på forhånd, men er bare skuffet over hvor lite det var mellom 5'eren og 6'eren. Gidder ikke begynne å lete, hva kom du opp i? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Kom opp i fransk Tema: Ferie i et fransktalende land... Endret 9. juni 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ble 5 på meg. Misfortå meg rett, men er litt skuffet over at det ikke ble 6. Spesielt fordi sensor sa jeg var litt refleksjon unna en 6'er. Hadde enkelt tatt 5'eren på forhånd, men er bare skuffet over hvor lite det var mellom 5'eren og 6'eren. Gidder ikke begynne å lete, hva kom du opp i? Norsk. Tema var "konflikt". Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Skal opp på Torsdag, Norsk, Tema: Rogalands-diktarar. Trenger hjelp! Ideer, linker, fakta, navn etc. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Engelsk - What about the world. Fikk en solid 5er Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kom opp i fransk Tema: Et fransktalende land... Kjipt, håper at jeg ikke kommer opp i Fransk... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kom opp i fransk Tema: Et fransktalende land... Kjipt, håper at jeg ikke kommer opp i Fransk... Hvor mange er dere i deres gruppe? Vi er 8. det var så og si dømt til å komme opp Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Fag: Matte Tema: Kunst og kultur Karakter: 6 Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Omgawsh!! Kom opp i tysk. Det er mitt værste fag, får 3-er der. Kan så vidt noen tyske ord. Jaja, jeg får ihvertfall 3 dager å øve på. Jeg har ikke blitt trukket opp enda, men vet at jeg skal ha tysk på fredag. Lenke til kommentar
pat0rres Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Da er jeg ferdi med Matte muntlig eksamen, gikk sann så som så, men fikk jo 5er da:) Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Noen som kom opp i english med tema Global language? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Noen som kom opp i engelsk med tema: Living on the edge? Lenke til kommentar
Sv3tt Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) gjett hvem som ikke finner oppgave arket sitt da.. jo, meg.. så jeg får ikke forbredet meg før i morgen Jeg føler at jeg steg ett par hakk opp på sløvhetsskalaen nå! Endret 9. juni 2009 av Sv3tt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå